USE OF ESA EARTH OBSERVATION EDUCATIONAL RESOURCES IN VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING - LIFELONG LEARNING: TOWARDS STEM PROMOTION AND DEVELOPMENT OF SKILLS


Δημοσιευμένα: Jul 27, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
Πράσινες δεξιότητες Γεωχωρικές δεξιότητες Μαθησιακά αποτελέσματα Διάστημα Εκπαίδευση
A. Mouratidis
M. Koutsoukos
Περίληψη
H Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ) και η Διά Βίου Μάθηση (ΔΒΜ) βρίσκονται στο προσκήνιο της Ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής, προς αντιμετώπιση της έλλειψης ενδιαφέροντος των μαθητών για τα αντικείμενα STEM και την αναδυόμενη ανάγκη της αγοράς εργασίας για νέες δεξιότητες. Πολλές από τις τεχνολογίες αιχμής, με εφαρμογή στην καθημερινή ζωή, βασίζονται ή συνδέονται με το διάστημα, ενώ το τελευταίο φαίνεται να προκαλεί το γνήσιο ενδιαφέρον των μαθητών. Ως εκ τούτου, η συσχετιζόμενη με το διάστημα εκπαίδευση, μπορεί να συνεισφέρει στις ως άνω ευρωπαϊκές στρατηγικές, ενεργώντας μεταξύ άλλων ως πόλος έλξης μαθητών στα πεδία STEM, καθώς και σε αντικείμενα που σχετίζονται με το περιβάλλον και τη γεωχωρική πληροφορία. Η παρούσα εργασία εστιάζει στην πληθώρα εκπαιδευτικών πηγών του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ΕΟΔ) με θέμα την παρατήρηση της 1653 Γης από το διάστημα, οι οποίες είναι άμεσα προσβάσιμες, χωρίς κόστος, αλλά και διαθέσιμες σε διαφορετικές γλώσσες. Η αξιοποίησή τους στην ΕΕΚ και τη ΔΒΜ, ιδιαίτερα για την προώθηση των πεδίων STEM, καθώς και την ανάπτυξη πράσινων και γεωχωρικών δεξιοτήτων, θα επέφερε πολυδιάστατα και αμφίδρομα θετικά αποτελέσματα για την Ευρωπαϊκή Ένωση και τον ΕΟΔ. Τέλος, προτείνεται η συνολική και σε βάθος αξιολόγηση της δυνητικής συνεισφοράς της διαστημικής εκπαίδευσης στην ΕΕΚ και τη ΔΒΜ.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Τηλεπισκόπηση και ΓΣΠ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Cedefop, 2012a. Green skills and environmental awareness in vocational education and training:
Synthesis report, Luxembourg, Publications Office of the European Union.
Cedefop, 2012b. A strategy for green skills? Briefing note 9067, 4p, doi: 10.2801/16037.
Cedefop, 2010a. Skills for green jobs: European synthesis report, Luxembourg, Publications Office
of the European Union.
Cedefop, 2010b. Learning outcomes approaches in VET curricula: A comparative analysis of nine
European countries, Luxembourg, Publications Office of the European Union.
European Commission, 2010a. Europe 2020: A strategy for smart, sustainable and inclusive growth,
COM (2010) 2020.
European Commission, 2010b. A new impetus for European cooperation in Vocational Education
and Training to support the Europe 2020 strategy, COM (2010) 296.
European Commission, 2010c. The Bruges Communiqué on enhanced European Cooperation in
Vocational Education and Training for the period 2011-2020.
European Commission, 2006. Adult learning: It is never too late to learn, COM (2006) 614.
European Union, 2012. 2012 Joint Report of the Council and the Commission on the implementation
of the Strategic Framework for European cooperation in education and training (ET 2020),
Official Journal of the European Union, C 70/9 – C 70/18.
European Union, 2009. Council conclusions of 12 May 2009 on a strategic framework for European
cooperation in education and training (‘ET 2020’), Official Journal of the European Union,
C 119/2 - C 119/10.
Eurostat, 2015. Lifelong learning statistics - Data from June 2015.
Mouratidis, A., 2015. Exploitation of the European Space Agency Earth observation data and
technology in VET and LLL, thesis submitted to the School of Pedagogical and
Technological Education (ASPETE) in partial fulfilment of the requirements for the
Certificate of Specialization in Counselling and Guidance (PESYP), ASPETE, Greece (in
Greek).
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)