NASA-ESA TRANS-ATLANTIC TRAINING (TAT) 2013-2015


Δημοσιευμένα: Ιουλ 27, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
Εκπαίδευση Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Παρατήρηση της Γης από το Διάστημα Ανατολική Ευρώπη
P. Štych
A. Mouratidis
F. Sarti
G. Gutman
Περίληψη
Από το 2013, η NASA και η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Διαστήματος (ESA), σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Καρόλου της Πράγας, συνδιοργανώνουν ετήσια εκπαιδευτικά σεμινάρια σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, υπό το ακρωνύμιο TAT (Trans-AtlanticTraining). Η εκπαίδευση αφορά στην Παρατήρηση της Γης από το Διάστημα, με ιδιαίτερη έμφαση στις εφαρμογές που σχετίζονται με την κάλυψη και χρήση γης. Με τρία TAT να έχουν ήδη οργανωθεί μεταξύ 2013-2015, ο σκοπός τη παρούσας εργασίας είναι να παρέχει μια επισκόπηση του πλαισίου και των έως τώρα αποτελεσμάτων, να συνεισφέρει στην διάδοση των ευκαιριών επιμόρφωσης που παρέχονται και να παρουσιάσει τις μελλοντικές προοπτικές. Έτσι, παρατίθενται αρχικά ορισμένες πληροφορίες αναφορικά με το υπόβαθρο των εν λόγω σεμιναρίων, ενώ ακολούθως περιγράφονται η οργάνωση, το θεματικό περιεχόμενο, καθώς και ορισμένα βασικά στατιστικά στοιχεία σχετικά με τους συμμετέχοντες. Η εργασία ολοκληρώνεται με μια συνολική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προγράμματος ΤΑΤ και το όραμα για τη διοργάνωση των μελλοντικών σεμιναρίων, συμπεριλαμβανομένης της διεύρυνσής τους με τη συμμετοχή περισσότερων χωρών.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Τηλεπισκόπηση και ΓΣΠ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Sarti, F. and Mouratidis, A., 2013. Earth Observation Capacity Building for Baltic Countries and
Eastern Europe, Statement of Work, Issue 4, Ref. EOP-SA/0246/FS-fs, ESA/ESRIN, 28 May
Internet sources
ESA European Cooperating States:
Global Observation of Forest and Land Cover Dynamics (GOFC-GOLD):
Global Terrestrial Observing System (GTOS): http://www.fao.org/gtos
Northern Eurasia Earth Science Partnership Initiative (NEESPI): http://neespi.org
South Central and Eastern European Regional Information Network (SCERIN):
Trans-Atlantic Training (TAT): http://web.natur.cuni.cz/gis/tat
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)