Ευρωπαϊκή και Εθνική Εκπαιδευτική Πολιτική για την Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Περίληψη
Τοποθετώντας την ελληνική εκπαιδευτική πολιτική στο κάδρο μιας ευρύτερης ευρωπαϊκής προσέγγισης και συσχέτισης, έρευνες μελετούν τον βαθμό επιρροής που προσδίδουν τα ευρωπαϊκά κείμενα εκπαιδευτικής πολιτικής στον σχεδιασμό προγραμμάτων αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σε εθνικά εκπαιδευτικά συγκείμενα δίνοντας έμφαση στην ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών της διδασκαλίας. Η Ελλάδα ως ισότιμο μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) και στα πλαίσια ενός εταιρικού εκπαιδευτικού πολιτισμού καλείται να αποσαφηνίσει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών κειμένων και παράλληλα να τα συσχετίσει με τα εθνικά χαρακτηριστικά που διαμορφώνουν την εγχώρια εκπαιδευτική πολιτική. Ο συγκεντρωτικός ή μη χαρακτήρας του εκπαιδευτικού συστήματος, οι κοινωνικοπολιτικές πιέσεις, τα παραγόμενα μαθησιακά αποτελέσματα, καθώς και η διαμόρφωση κοινής στοχοθεσίας στην εκπαιδευτική κοινότητα αποτελούν βασικά ζητήματα προβληματισμού για τη χάραξη εποικοδομητικής εκπαιδευτικής πολιτικής αναφορικά με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα