Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τον θεσμό και το πλαίσιο εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας
Περίληψη
Τόσο διεθνώς όσο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα αποτελούν γνωρίσματα της σύγχρονης εκπαίδευσης. Προκειμένου η σύγχρονη κοινωνία να επιτύχει τα παραπάνω και να παρέχει στους πολίτες της την εκπαίδευση που δικαιούνται έχουν αναπτυχθεί διάφορες διαδικασίες. Η σύνδεση αυτών των διαδικασιών με την αξιολόγηση αποτελεί μια διεθνή τάση και ένα εργαλείο ανατροφοδότησης για την περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης που παρέχεται. Σκοπός του παρόντος άρθρου είναι η διερεύνηση των στάσεων, των αντιλήψεων και των πεποιθήσεων των εκπαιδευτικών για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας καθώς και του πλαισίου εφαρμογής της. Tα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν την αναγκαιότητα της αυτοαξιολόγησης, τον σημαίνοντα ρόλο του/της διευθυντή/ντριας, της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και των σημαντικών αρνητικών στάσεων τους ως προς τον θεσμό της αξιολόγησης. Η συνεισφορά του παρόντος άρθρου έγκειται στην παρουσίαση τρόπων εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και των προεκτάσεών της.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα