Η Καλλιέργεια της Έννοιας του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη μέσα από Διαθεματική Δράση για την Αειφορία στη Γερμανική Γλώσσα
Περίληψη
H ραγδαία επιδείνωση των περιβαλλοντικών προβλημάτων καθιστά επιτακτική την ανάγκη για μια βαθιά μετασχηματιστική αλλαγή στις κοινωνίες και επιβάλλει την άμεση ανάληψη δράσης. Η αντιμετώπιση της περιβαλλοντικής κρίσης απαιτεί μια πολυεπίπεδη προσέγγιση, η οποία ξεπερνά τις τεχνολογικές λύσεις και τις πολιτικές και οικονομικές μεταρρυθμίσεις. Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη, με επίκεντρο την καλλιέργεια του περιβαλλοντικού γραμματισμού και τη διαμόρφωση της ιδιότητας του παγκόσμιου ενεργού πολίτη, είναι δυνατό να εξοπλίσει τους μελλοντικούς πολίτες με τα εργαλεία που χρειάζονται για να κατανοήσουν τις σύνθετες αλληλεπιδράσεις μεταξύ ανθρώπου και περιβάλλοντος, να αναπτύξουν κριτική σκέψη και να συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση ενός βιώσιμου κόσμου. Στην παρούσα εργασία, προκειμένου να διαφανεί ο κρίσιμος ρόλος της εκπαίδευσης στη διαμόρφωση της ιδιότητας του παγκόσμιου ενεργού πολίτη, γίνεται παρουσίαση και αξιολόγηση διαθεματικής δράσης που υλοποιήθηκε σε σχολική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο μάθημα της γερμανικής γλώσσας εντάσσοντας διαθεματικά τις θεματικές «περιβάλλον και κλιματική αλλαγή» και «παγκόσμιος ενεργός πολίτης».
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Λαϊνά Μ. (Μελίνα), & Βασιλούδης Ι. (2025). Η Καλλιέργεια της Έννοιας του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη μέσα από Διαθεματική Δράση για την Αειφορία στη Γερμανική Γλώσσα. Μέντορας, 23(1), 54–68. ανακτήθηκε από https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/mentoras/article/view/40487
- Ενότητα
- Άρθρα