open, digital, online, education, distance education

Τα φυτά στη ζωή μας


Δημοσιευμένα: janv. 17, 2020
Λέξεις-κλειδιά:
Διαφοροποιημένη διδασκαλία ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα Φυσικές επιστήμες Περιβαλλοντική εκπαίδευση ΤΠΕ
Eirini Argyriou Mousiadou
https://orcid.org/0000-0002-1469-6761
Περίληψη

Το παρακάτω άρθρο παρουσιάζει ένα εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων και διαφοροποιημένων τεχνικών με τον τίτλο «Τα φυτά στη ζωή μας». Εμπλέκει πέντε μαθησιακές περιοχές (γλώσσα, φυσικές επιστήμες, ΤΠΕ, μαθηματικά και περιββαλοντική εκπαίδευση) και απευθύνεται σε παιδιά νηπιαγωγείου αλλά και πρώτης ηλικιακής τροχιάς, 6 έως 9 ετών. Η οργάνωση της τάξης με άξονα τη Διαφοροποιημένη διδασκαλία στοχεύει στην δημιουργία ενός διαφοροποιημένου περιβάλλοντος εργασίας, κατάλληλο για όλους τους μαθητές/τριες, ενώ η χρήση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων προσδίδει προστιθέμενη αξία σε αυτό. Η υλοποίησή του εκπληρεί την δημιουργία ενός αυθεντικού περιβάλλοντος μάθησης για την κατάκτηση γνώσεων του πεδίου των φυσικών επιστημών και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Μέρος δεύτερο / Section 2
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικό Συγγραφέα
Eirini Argyriou Mousiadou, ΑΠΘ, Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
Κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων ΑΠΘ και Πανεπιστημίου Αιγαίου, Νηπιαγωγός ΠΕ60
Αναφορές
Zevenbergen, R. (2007). Digital Natives Come to Preschool: implications for early childhood practice. Contemporary Issues in Early Childhood, 8, 1
Papert S., (1980). Children, computers and powerful ideas. Basics Books, New York.Ανακτήθηκε 28 Αυγούστου 2019, από http://worrydream.com/refs/Papert%20-%20Mindstorms%201st%20ed.pdf
Σφυρόερα, Μ. (2007). Διαφοροποιημένη παιδαγωγική. Ανακτήθηκε 28 Αυγούστου
Γκλιάου, Ν.(2012). Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών και
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για το νηπιαγωγείο. Ανακτήθηκε 28 Αυγούστου 2019 από http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=300&ep=372
Cohen, J. & Elias, M. (2011). School Climate. Building Safe, Supportive and
Engaging Classrooms & Schools. NY: Dude Publishing.
Good, M. (2006). Differentiated Instruction: Principles and Techniques for the Elementary Grades (master's thesis). San Rafael, CA: Dominican University of
California. Aνακτήθηκε 28 Αυγούστου 2019, από https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED491580.pdf
Βοσνιάδου, Σ. (2006b). Σχεδιάζοντας περιβάλλοντα μάθησης υποστηριζόμενα από τις
σύγχρονες τεχνολογίες, εκδ. Cutenberg.
Watts-Taffe, S., Laster, B. P., Broach, L., Marinak, B., Connor, C. M., Walker-
Dalhouse, D. (2012, December/2013, January). Differentiated Instruction: Making Informed Teacher Decisions
ΙΕΠ (2012). Νέα Προγράμματα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο. Ανακτήθηκε 28 Αυγούστου 2019, από http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps.php