| More

Τα φυτά στη ζωή μας

Views: 591 Downloads: 410
Eirini Argyriou Mousiadou (https://orcid.org/0000-0002-1469-6761)
Eirini Argyriou Mousiadou

Περίληψη


Το παρακάτω άρθρο παρουσιάζει ένα εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων και διαφοροποιημένων τεχνικών με τον τίτλο «Τα φυτά στη ζωή μας». Εμπλέκει πέντε μαθησιακές περιοχές (γλώσσα, φυσικές επιστήμες, ΤΠΕ, μαθηματικά και περιββαλοντική εκπαίδευση) και απευθύνεται σε παιδιά νηπιαγωγείου αλλά και πρώτης ηλικιακής τροχιάς, 6 έως 9 ετών. Η οργάνωση της τάξης με άξονα τη Διαφοροποιημένη διδασκαλία στοχεύει στην δημιουργία ενός διαφοροποιημένου περιβάλλοντος εργασίας, κατάλληλο για όλους τους μαθητές/τριες, ενώ η χρήση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων προσδίδει προστιθέμενη αξία σε αυτό. Η υλοποίησή του εκπληρεί την δημιουργία ενός αυθεντικού περιβάλλοντος μάθησης για την κατάκτηση γνώσεων του πεδίου των φυσικών επιστημών και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.


Λέξεις κλειδιά


Διαφοροποιημένη διδασκαλία; ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα; Φυσικές επιστήμες; Περιβαλλοντική εκπαίδευση; ΤΠΕ

Πλήρες Κείμενο:

PDF

Αναφορές


Zevenbergen, R. (2007). Digital Natives Come to Preschool: implications for early childhood practice. Contemporary Issues in Early Childhood, 8, 1

Papert S., (1980). Children, computers and powerful ideas. Basics Books, New York.Ανακτήθηκε 28 Αυγούστου 2019, από http://worrydream.com/refs/Papert%20-%20Mindstorms%201st%20ed.pdf

Σφυρόερα, Μ. (2007). Διαφοροποιημένη παιδαγωγική. Ανακτήθηκε 28 Αυγούστου

,από https://repository.edulll.gr/edulll/retrieve/3099/903.pdf

Γκλιάου, Ν.(2012). Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών και

Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για το νηπιαγωγείο. Ανακτήθηκε 28 Αυγούστου 2019 από http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=300&ep=372

Cohen, J. & Elias, M. (2011). School Climate. Building Safe, Supportive and

Engaging Classrooms & Schools. NY: Dude Publishing.

Good, M. (2006). Differentiated Instruction: Principles and Techniques for the Elementary Grades (master's thesis). San Rafael, CA: Dominican University of

California. Aνακτήθηκε 28 Αυγούστου 2019, από https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED491580.pdf

Βοσνιάδου, Σ. (2006b). Σχεδιάζοντας περιβάλλοντα μάθησης υποστηριζόμενα από τις

σύγχρονες τεχνολογίες, εκδ. Cutenberg.

Watts-Taffe, S., Laster, B. P., Broach, L., Marinak, B., Connor, C. M., Walker-

Dalhouse, D. (2012, December/2013, January). Differentiated Instruction: Making Informed Teacher Decisions

ΙΕΠ (2012). Νέα Προγράμματα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο. Ανακτήθηκε 28 Αυγούστου 2019, από http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps.php


Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Copyright (c) 2020 Eirini Argyriou Mousiadou