open, digital, online, education, distance education

Τα φυτά στη ζωή μας


Published: Jan 17, 2020
Keywords:
Differentiated instruction Didital Learning Objects Environmental education Science ICT
Eirini Argyriou Mousiadou
https://orcid.org/0000-0002-1469-6761
Abstract

Το παρακάτω άρθρο παρουσιάζει ένα εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων και διαφοροποιημένων τεχνικών με τον τίτλο «Τα φυτά στη ζωή μας». Εμπλέκει πέντε μαθησιακές περιοχές (γλώσσα, φυσικές επιστήμες, ΤΠΕ, μαθηματικά και περιββαλοντική εκπαίδευση) και απευθύνεται σε παιδιά νηπιαγωγείου αλλά και πρώτης ηλικιακής τροχιάς, 6 έως 9 ετών. Η οργάνωση της τάξης με άξονα τη Διαφοροποιημένη διδασκαλία στοχεύει στην δημιουργία ενός διαφοροποιημένου περιβάλλοντος εργασίας, κατάλληλο για όλους τους μαθητές/τριες, ενώ η χρήση ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων προσδίδει προστιθέμενη αξία σε αυτό. Η υλοποίησή του εκπληρεί την δημιουργία ενός αυθεντικού περιβάλλοντος μάθησης για την κατάκτηση γνώσεων του πεδίου των φυσικών επιστημών και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.

Article Details
  • Section
  • Section 2
Downloads
Download data is not yet available.
Author Biography
Eirini Argyriou Mousiadou, Aristotle University of Thessaloniki, Aegean University, Ministry of Education and religious affairs, Greece
Postgraduate studies in educational technology and in Planning and Development of Educational Units,
Preschool teacher in Ministry of Education
References
Zevenbergen, R. (2007). Digital Natives Come to Preschool: implications for early childhood practice. Contemporary Issues in Early Childhood, 8, 1
Papert S., (1980). Children, computers and powerful ideas. Basics Books, New York.Ανακτήθηκε 28 Αυγούστου 2019, από http://worrydream.com/refs/Papert%20-%20Mindstorms%201st%20ed.pdf
Σφυρόερα, Μ. (2007). Διαφοροποιημένη παιδαγωγική. Ανακτήθηκε 28 Αυγούστου
Γκλιάου, Ν.(2012). Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών και
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για το νηπιαγωγείο. Ανακτήθηκε 28 Αυγούστου 2019 από http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=300&ep=372
Cohen, J. & Elias, M. (2011). School Climate. Building Safe, Supportive and
Engaging Classrooms & Schools. NY: Dude Publishing.
Good, M. (2006). Differentiated Instruction: Principles and Techniques for the Elementary Grades (master's thesis). San Rafael, CA: Dominican University of
California. Aνακτήθηκε 28 Αυγούστου 2019, από https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED491580.pdf
Βοσνιάδου, Σ. (2006b). Σχεδιάζοντας περιβάλλοντα μάθησης υποστηριζόμενα από τις
σύγχρονες τεχνολογίες, εκδ. Cutenberg.
Watts-Taffe, S., Laster, B. P., Broach, L., Marinak, B., Connor, C. M., Walker-
Dalhouse, D. (2012, December/2013, January). Differentiated Instruction: Making Informed Teacher Decisions
ΙΕΠ (2012). Νέα Προγράμματα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο. Ανακτήθηκε 28 Αυγούστου 2019, από http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps.php