open, digital, online, education, distance education

Τα έργα Τέχνης «συνομιλούν»-Φάκελος Υλικού Λογοτεχνίας A conversation between artcrafts-Portfolio of Greek Literature


Δημοσιευμένα: Sep 3, 2021
Λέξεις-κλειδιά:
συνεξέταση γλώσσας λογοτεχνίας πολυτροπικά κείμενα εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Λυμπερη Georgios Θεοδώρα
https://orcid.org/0000-0001-9162-8132
Περίληψη

Περίληψη

Στη δύσκολη περίοδο, κατά την οποία κληθήκαμε να εργαστούμε από το σπίτι, με την εφαρμογή -στην αρχή πιλοτικά- και στη συνέχεια σε όλα τα σχολεία της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, η παρούσα εργασία αποτελεί μία δοκιμή αρχικά και ένα αποτέλεσμα έπειτα. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση προωθεί την συμπεριληπτική εκπαίδευση, καθώς βασικός της στόχος είναι να προσφέρει πρόσβαση σε όλους/ες τους/ις εκπαιδευόμενους/ες σε κατάλληλα προσαρμοσμένο εκπαιδευτικό υλικό που να ενισχύει την εκπαιδευτική τους πορεία. Στο πλαίσιο της συνεξέτασης Νεοελληνικής γλώσσας και Λογοτεχνίας, παρουσιάστηκε η «συνομιλία» ενός ποιήματος της Κικής Δημουλά και ενός πίνακα ζωγραφικής του Μαρκ Σαγκάλ. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η γνωριμία μαθητών και μαθητριών με την ποίηση της Κικής Δημουλά και επιμέρους στόχοι να εξοικειωθούν με τα γνωρίσματα της μοντέρνας ποίησης και να μπορούν να προβαίνουν σε συγκρίσεις με την παραδοσιακή ποίηση. Επιπλέον, να έρχονται σε «συνομιλία» με άλλες μορφές Τέχνης μέσω της διερευνητικής μάθησης και να αξιολογούν τα αποτελέσματα από αυτόν τον «διάλογο».

Abstract

During this difficult period of social distancing we had to work at home and we implemented remote learning. So, this essay is a trial first and then a result. Distance learning promotes social inclusion and offers access to all learners by using appropriate teaching material, which empowers their learning process. During the lesson of Greek language and Literature, we presented a “conversation” between a poem, written by Kiki Dimoula, and a famous work of art, a painting by Marc Chagall. The aim of this essay is to make Modern Greek poetry familiar to young learners and after that, to increase their ability of comparison between the old and the modern forms of literature. Apart from this, the learners make a “conversation” with other kinds of Art and they evaluate the results of this “conversation”.     

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Μέρος δεύτερο / Section 2
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικό Συγγραφέα
Λυμπερη Georgios Θεοδώρα, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Απόφοιτη Κλασσικής Φιλολογίας ΕΚΠΑ, MSc στις Επιστήμες της Αγωγής ΕΑΠ