Τόμ. 17 Αρ. 2 (2021)
Editorial
Μέρος πρώτο / Section 1
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία: Μελέτη περίπτωσης αξιοποίησης των περιβαλλόντων Webex και e-Class την περίοδο της πανδημίας Covid-19.
Γεωργία Θεοδωρος Τζήλου, Σοφία Παπαδημητρίου
Απόψεις των μαθητών του Προτύπου Λυκείου της Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης σχετικά με την εξ αποστάσεως σύγχρονη εκπαίδευση την περίοδο της Άνοιξης 2020
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ, ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΘΩΔΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΔΙΑΚΟΝΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΦΑΝΙΔΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΠΟΥΛΟΥΔΗ
Elements of unfairness in e-learning distance higher education in covid-19 era
MARIA KOUTSOUBA, KONSTANDINA KOUTSOUBA, YIANNIS GIOSSOS
Μέρος δεύτερο / Section 2
Εποχή COVID-19 και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο. Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ ΦΩΤΗ
Πρόταση για αποτίμηση και αξιοποίηση της εμπειρίας επείγουσας εξ αποστάσεως διδασκαλίας στα πλαίσια του Δημοκρατικού Σχολείου
Γεωργία Γύφτουλα, Γρηγόριος Πολυχρονάκης
Από τις Σχολικές Ιστοσελίδες στις Τηλεδιασκέψεις και τις Ηλεκτρονικές Τάξεις: Μία Αδιόρατη αλλά Υπαρκτή Σχέση Διαδικτυακών Σχολικών Περιβαλλόντων. Μελέτη Περίπτωσης: 7ο Εργαστηριακό Κέντρο Πειραιά (Περάματος)
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΟΤΣΙΦΑΚΟΣ, Χρυσόστομος Λογαράς, Μαρία Ράπτη
Η καθημερινότητα των εκπαιδευτικών εν μέσω της πανδημίας: επιχειρώντας μια σύγκριση μεταξύ Ελλάδας και Ουκρανίας
ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ-ΑΛΚΗΣΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΟΛΛΙΑ, Nanouchka Podkovyroff, Χρήστος-Απόστολος Μιχαλακόπουλος