Από τις Σχολικές Ιστοσελίδες στις Τηλεδιασκέψεις και τις Ηλεκτρονικές Τάξεις: Μία Αδιόρατη αλλά Υπαρκτή Σχέση Διαδικτυακών Σχολικών Περιβαλλόντων. Μελέτη Περίπτωσης: 7ο Εργαστηριακό Κέντρο Πειραιά (Περάματος)
Περίληψη
Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση επιβλήθηκε ως μέτρο προφύλαξης του πληθυσμού για την προφύλαξη από τη διάδοση της νόσου Covid-19. Οι σχολικές ιστοσελίδες αποτέλεσαν το πλέον έγκριτη και ασφαλή επικοινωνία με τους μαθητές/τριες και τις οικογένειες τους. Εκτός από τις ανακοινώσεις και την επίσημη ενημέρωση, οι σχολικές ιστοσελίδες θα μπορούσαν να λειτουργήσουν για να διαχειριστούν πλήθος σύγχρονων διαδικτυακών εφαρμογών. Στο παρόν άρθρο παρουσιάζουμε μια εφαρμογή ψηφιακού εγγραμματισμού στην εκπαίδευση, η οποία έχει εφαρμοστεί με επιτυχία, και αφορά την σύνδεση της ιστοσελίδας του 7ου Εργαστηριακού Κέντρου (ΕΚ) Α΄ Πειραιά (Πέραμα), με τις ηλεκτρονικές τάξεις και τις τηλεδιασκέψεις των εργαστηριακών μαθημάτων. Από ανάπτυξη της έρευνας και την ανάλυση των αποτελεσμάτων προέκυψε ότι μια σχολική ιστοσελίδα, εφόσον προγραμματιστεί στοχευμένα και εφόσον συντηρείται αποτελεσματικά, μπορεί να θεωρηθεί από τα πλέον αποτελεσματικό Πληροφοριακό Σύστημα της συνολικής εικόνας του σχολείου προς τον κοινωνικό ιστό και την τοπική κοινωνία. Το συγκεκριμένο άρθρο, εντάσσεται στις εργασίες οι οποίες αφορούν πρακτικές αναφορές εκπαιδευτικών/τριών και ερευνητών/τριών για τις εμπειρίες από τις χρήσεις εργαλείων Τεχνολογίας, Πληροφορικής και Επικοινωνιών κατά την περίοδο της πανδημίας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
- Τεύχος
- Τόμ. 17 Αρ. 2 (2021)
- Ενότητα
- Μέρος δεύτερο / Section 2