Εποχή COVID-19 και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο. Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών.
Περίληψη
Κατά το τελευταίο διάστημα και μέσα στις ιδιαίτερες συνθήκες που διαμορφώθηκαν λόγω του COVID-19, διαπιστώθηκε η δημιουργία νέων συνθηκών εργασιακών δεδομένων για το σύνολο σχεδόν του εκπαιδευτικού δυναμικού της χώρας. Η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων δημιούργησε νέα δεδομένα και δυσκολίες οι οποίες έπρεπε να υπερκεραστούν με σκοπό τη συνέχιση της εκπαιδευτικής δραστηριότητας και της εν γένει παιδαγωγικής διαδικασίας ενώ η επαναλειτουργία τους τον Σεπτέμβριο 2020 με δεδομένα COVID-19, δημιούργησαν ένα νέο εκπαιδευτικό πλαίσιο. Στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, οι νηπιαγωγοί κλήθηκαν να ανταποκριθούν στην αντικειμενική αδυναμία αφενός να προσεγγίσουν τις ηλεκτρονικές μορφές εκπαίδευσης και αφετέρου να προσαρμοσούν το εκπαιδευτικό πλαίσιο στα νέα μέτρα ασφάλειας μεταξύ άλλων τη χρήση μάσκας και την τήρηση αποστάσεων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση αντιλήψεων, δυνατοτήτων και περιορισμών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σύγχρονη και ασύγχρονη και η ανταπόκριση των μαθητών στα νέα δεδομένα του CODID-19. Εισαγωγικά θα γίνει αναφορά στις προϋποθέσεις της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και τους στόχους και στη συνέχεια θα παρουσιαστεί η μεθοδολογία της έρευνας που θα περιλαμβάνει την παρουσίαση του εργαλείου συλλογής δεδομένων και συγκεκριμένα το δομημένο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο το οποίο εστάλη σε νηπιαγωγεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας και στη συνέχεια, η ανάλυση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
- Τεύχος
- Τόμ. 17 Αρ. 2 (2021)
- Ενότητα
- Μέρος δεύτερο / Section 2