Εποχή COVID-19 και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο. Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών.
Abstract
Κατά το τελευταίο διάστημα και μέσα στις ιδιαίτερες συνθήκες που διαμορφώθηκαν λόγω του COVID-19, διαπιστώθηκε η δημιουργία νέων συνθηκών εργασιακών δεδομένων για το σύνολο σχεδόν του εκπαιδευτικού δυναμικού της χώρας. Η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων δημιούργησε νέα δεδομένα και δυσκολίες οι οποίες έπρεπε να υπερκεραστούν με σκοπό τη συνέχιση της εκπαιδευτικής δραστηριότητας και της εν γένει παιδαγωγικής διαδικασίας ενώ η επαναλειτουργία τους τον Σεπτέμβριο 2020 με δεδομένα COVID-19, δημιούργησαν ένα νέο εκπαιδευτικό πλαίσιο. Στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, οι νηπιαγωγοί κλήθηκαν να ανταποκριθούν στην αντικειμενική αδυναμία αφενός να προσεγγίσουν τις ηλεκτρονικές μορφές εκπαίδευσης και αφετέρου να προσαρμοσούν το εκπαιδευτικό πλαίσιο στα νέα μέτρα ασφάλειας μεταξύ άλλων τη χρήση μάσκας και την τήρηση αποστάσεων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση αντιλήψεων, δυνατοτήτων και περιορισμών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σύγχρονη και ασύγχρονη και η ανταπόκριση των μαθητών στα νέα δεδομένα του CODID-19. Εισαγωγικά θα γίνει αναφορά στις προϋποθέσεις της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και τους στόχους και στη συνέχεια θα παρουσιαστεί η μεθοδολογία της έρευνας που θα περιλαμβάνει την παρουσίαση του εργαλείου συλλογής δεδομένων και συγκεκριμένα το δομημένο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο το οποίο εστάλη σε νηπιαγωγεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας και στη συνέχεια, η ανάλυση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων.
Article Details
- How to Cite
-
ΦΩΤΗ Π. Ε. (2021). Εποχή COVID-19 και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο. Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών. Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology, 17(2), 92–115. https://doi.org/10.12681/jode.25458
- Issue
- Vol. 17 No. 2 (2021)
- Section
- Section 2
Copyright Notice
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.