Οι απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Ηπείρου από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως – σύγχρονης και ασύγχρονης –εκπαίδευσης την περίοδο του Covid-19
Περίληψη
Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Ηπείρου από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως – σύγχρονης και ασύγχρονης – εκπαίδευσης την περίοδο του Covid-19. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 116 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης διαφόρων ειδικοτήτων. Για την πραγματοποίηση της έρευνας και τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ως βασικό ερευνητικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο που περιείχε 16 ερωτήσεις κλειστού τύπου πενταβάθμιας κλίμακας Likert. Τα βασικά ευρήματα που προέκυψαν είναι ότι μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικών δεν ήταν έτοιμοι για την εφαρμογή της ασύγχρονης και σύγχρονης εξΑΣΕ την περσινή σχολική χρονιά (2019 – 20). Ωστόσο, τη φετινή σχολική χρονιά (2020 – 21) η ετοιμότητά τους αυξήθηκε σημαντικά για την εφαρμογή της ασύγχρονης εξΑΕ και σε μικρότερο βαθμό για τη σύγχρονη. Αναφορικά με τον βαθμό ικανοποίησης των εκπαιδευτικών για την επιμόρφωσή στην εξΑΣΕ διαπιστώθηκε ότι εξαιρετικά υψηλό ποσοστό εκπαιδευτικών δεν ικανοποιήθηκαν από την επιμόρφωσή τους. Τέλος, εξαιρετικά υψηλό ποσοστό εκπαιδευτικών απάντησαν ότι η εξΑΕ δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη συμβατική (δια ζώσης) εκπαίδευση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
- Τεύχος
- Τόμ. 17 Αρ. 2 (2021)
- Ενότητα
- Μέρος πρώτο / Section 1