Οι απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Ηπείρου από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως – σύγχρονης και ασύγχρονης –εκπαίδευσης την περίοδο του Covid-19
Abstract
Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Ηπείρου από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως – σύγχρονης και ασύγχρονης – εκπαίδευσης την περίοδο του Covid-19. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 116 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης διαφόρων ειδικοτήτων. Για την πραγματοποίηση της έρευνας και τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ως βασικό ερευνητικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο που περιείχε 16 ερωτήσεις κλειστού τύπου πενταβάθμιας κλίμακας Likert. Τα βασικά ευρήματα που προέκυψαν είναι ότι μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικών δεν ήταν έτοιμοι για την εφαρμογή της ασύγχρονης και σύγχρονης εξΑΣΕ την περσινή σχολική χρονιά (2019 – 20). Ωστόσο, τη φετινή σχολική χρονιά (2020 – 21) η ετοιμότητά τους αυξήθηκε σημαντικά για την εφαρμογή της ασύγχρονης εξΑΕ και σε μικρότερο βαθμό για τη σύγχρονη. Αναφορικά με τον βαθμό ικανοποίησης των εκπαιδευτικών για την επιμόρφωσή στην εξΑΣΕ διαπιστώθηκε ότι εξαιρετικά υψηλό ποσοστό εκπαιδευτικών δεν ικανοποιήθηκαν από την επιμόρφωσή τους. Τέλος, εξαιρετικά υψηλό ποσοστό εκπαιδευτικών απάντησαν ότι η εξΑΕ δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη συμβατική (δια ζώσης) εκπαίδευση.
Article Details
- How to Cite
-
Ευαγγέλου Φ. (2021). Οι απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Ηπείρου από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως – σύγχρονης και ασύγχρονης –εκπαίδευσης την περίοδο του Covid-19. Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology, 17(2), 23–40. https://doi.org/10.12681/jode.25427
- Issue
- Vol. 17 No. 2 (2021)
- Section
- Section 1
Copyright Notice
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.