Διερεύνηση των απόψεων των καταρτιζομένων των ΔΙΕΚ για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Περίληψη
Η εκπαίδευση και κατάρτιση στα δημοσία Ι.Ε.Κ, πραγματοποιείται με τη φυσική παρουσία των καταρτιζομένων. Η εμπειρία της διαδικτυακής διδασκαλίας από το Μάρτιο του 2020 μέχρι και τον Ιούνιο του 2021, ήταν πρωτοφανής. Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να παρουσιάσει δεδομένα για τη διεξαγωγή της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (εφεξής ΕξαΕ) στις συγκεκριμένες δομές εκπαίδευσης. Στόχος της, μέσα από ποσοτική έρευνα, είναι η διερεύνηση των απόψεων των καταρτιζομένων στην περίοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης λόγω της πανδημίας Covid-19. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν με τη βοήθεια κατάλληλα διαμορφωμένου ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Το δείγμα της μελέτης αποτέλεσαν 257 καταρτιζόμενοι/ες, από τα έξι δημόσια Ι.Ε.Κ. της Δ. Μακεδονίας. Τα ευρήματα αναδεικνύουν ότι η άποψη των καταρτιζομένων είναι αρνητική έως μέτρια, καθώς θεωρούν ότι η «εξ ανάγκης αυτή εκπαίδευση», δεν ήταν το ίδιο οργανωμένη και αποτελεσματική όσο η δια ζώσης. Ειδικότερα οι απόψεις διαφοροποιούνται σε σχέση με τις ειδικότητες κατάρτισης. Ως εκ τούτου, οι καταρτιζόμενοι/ες δήλωσαν την προτίμησή τους στη φυσική παρουσία, ενώ η πρακτική άσκηση ήταν το στοιχείο που τους έλειπε περισσότερο στην περίοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).