Διερεύνηση των απόψεων των καταρτιζομένων των ΔΙΕΚ για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Abstract
Η εκπαίδευση και κατάρτιση στα δημοσία Ι.Ε.Κ, πραγματοποιείται με τη φυσική παρουσία των καταρτιζομένων. Η εμπειρία της διαδικτυακής διδασκαλίας από το Μάρτιο του 2020 μέχρι και τον Ιούνιο του 2021, ήταν πρωτοφανής. Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να παρουσιάσει δεδομένα για τη διεξαγωγή της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (εφεξής ΕξαΕ) στις συγκεκριμένες δομές εκπαίδευσης. Στόχος της, μέσα από ποσοτική έρευνα, είναι η διερεύνηση των απόψεων των καταρτιζομένων στην περίοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης λόγω της πανδημίας Covid-19. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν με τη βοήθεια κατάλληλα διαμορφωμένου ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Το δείγμα της μελέτης αποτέλεσαν 257 καταρτιζόμενοι/ες, από τα έξι δημόσια Ι.Ε.Κ. της Δ. Μακεδονίας. Τα ευρήματα αναδεικνύουν ότι η άποψη των καταρτιζομένων είναι αρνητική έως μέτρια, καθώς θεωρούν ότι η «εξ ανάγκης αυτή εκπαίδευση», δεν ήταν το ίδιο οργανωμένη και αποτελεσματική όσο η δια ζώσης. Ειδικότερα οι απόψεις διαφοροποιούνται σε σχέση με τις ειδικότητες κατάρτισης. Ως εκ τούτου, οι καταρτιζόμενοι/ες δήλωσαν την προτίμησή τους στη φυσική παρουσία, ενώ η πρακτική άσκηση ήταν το στοιχείο που τους έλειπε περισσότερο στην περίοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Article Details
- How to Cite
-
Στεφάνογλου Σ., & Γκιαούρη Σ. (2023). Διερεύνηση των απόψεων των καταρτιζομένων των ΔΙΕΚ για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology, 19(1), 139–165. Retrieved from https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/openjournal/article/view/29466
- Section
- Articles
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright Notice
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.