Διερευνώντας το μέσο κοινωνικής δικτύωσης Facebook ως εκπαιδευτικό εργαλείο στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

Περίληψη
Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερες επιστημονικές έρευνες επικεντρώνονται στην ενσωμάτωση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωση (SNSs) στην εκπαίδευση και τη συμβολή τους στη μαθησιακή και διδακτική διαδικασία. Το Facebook, αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα και ταχύτερα αναπτυσσόμενα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης παγκοσμίως και παρά το γεγονός ότι δεν έχει σχεδιαστεί ως ένα περιβάλλον για την οικοδόμηση και διαχείριση των μαθησιακών εμπειριών, φαίνεται να έχει τεράστιες δυνατότητες στον τομέα της εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό, στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη του κοινωνικού δικτύου Facebook ως εκπαιδευτικό εργαλείο στην ανώτατη εκπαίδευση. Ως επιμέρους στόχοι που τίθενται είναι να διερευνηθεί η συμβολή του Facebook α. στην αλληλεπίδραση και επικοινωνία μεταξύ των φοιτητών, β, στην αλληλεπίδραση και επικοινωνία μεταξύ φοιτητών με τον καθηγητή, γ. στην πρόσβαση σε εκπαιδευτικού υλικό και δ. στην συνεργασία και ενεργοποίηση των φοιτητών. Από τα αποτελέσματα της έρευνας φαίνεται ότι το Facebook έχει τη δυναμική να αξιοποιηθεί ως εκπαιδευτικό εργαλείο στην ανώτατη εκπαίδευση και να υποστηρίξει τη μαθησιακή διαδικασία, προς όφελος των φοιτητών και της ακαδημαϊκής κοινότητας εν γένει. Αναδεικνύεται ως ένα εκπαιδευτικό εργαλείο που ευνοεί την ανταλλαγή πληροφοριών και γνώσεων, την ανάκτηση μαθησιακών πόρων, την επικοινωνία, τη συνεργασία και την αλληλοϋποστήριξη.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
- Ενότητα
- Άρθρα

Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).