Δημιουργία ταινίας μικρού μήκους, το σχολείο αλλιώς...
Abstract
Αυτή η έρευνα αφορά σε ένα Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας, την δημιουργία μίας ταινίας μικρού μήκους, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Πειραματικό Γυμνάσιο Πατρών από την κινηματογραφική ομάδα του σχολείου, την σχολική χρονιά 2017-2018. Η ομάδα αποτελούταν από 16 μαθητές και 3 καθηγητές, τους συγγραφείς του άρθρου. Η δημιουργία της ταινίας είχε διάρκεια συνολικά 22 εβδομάδες. Για την ανάλυση των αποτελεσμάτων ενός τέτοιου προγράμματος χρησιμοποιήθηκαν τεχνικές ποιοτικής έρευνας όπως οι ομάδες διαλόγου και η παρατήρηση. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε ότι η δημιουργία μιας ταινίας μικρού μήκους ενέχει οφέλη για τον μαθητή σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο αλλά και για τους καθηγητές.
Article Details
- How to Cite
-
Παπαδοπουλου Ζ. Α., Μπακόπουλος Ν., & Πριγκιπακης Ε. (2021). Δημιουργία ταινίας μικρού μήκους, το σχολείο αλλιώς. Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology, 17(1), 121–137. https://doi.org/10.12681/jode.23232
- Issue
- Vol. 17 No. 1 (2021)
- Section
- Section 1
Copyright Notice
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.