open, digital, online, education, distance education

Πώς οι νέες Διαδικτυακές Τεχνολογίες διαμορφώνουν την Ανοικτή και εξ αποστάσεως Εκπαίδευση στο άμεσο μέλλον


Δημοσιευμένα: Jan 1, 2015
Λέξεις-κλειδιά:
Συνδυαστική Ηλεκτρονική Μάθηση Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης Μαζικές Ανοιχτές Διαδικτυακές Σειρές μαθημάτων Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι
Δημήτρης Β. Γκελαμέρης
Περίληψη
Η εργασία αυτή επιχειρεί να συνεισφέρει προς την κατεύθυνση αναγνώρισης των νέων χαρακτηριστικών που αποκτά η Ανοιχτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση (ΑεξΑΕ) υπό την επίδραση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ)
Αρκετά πανεπιστήμια χρησιμοποιούν τη Συνδυαστική ηλεκτρονική μάθηση-(ΣΗΜ), δηλαδή διδακτικά μοντέλα που συνδυάζουν ή αναμειγνύουν μεθόδους σύγχρονης και ασύγχρονης μάθησης με τη χρήση της διαδικτυακής τεχνολογίας, με την υποστήριξη Συστημάτων Διαχείρισης Εκπαίδευσης (IMS), όπως τα διαχειριστικά συστήματα μάθησης (LMS) και τα συστήματα διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου (LCMS) δημιουργώντας ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό περιβάλλον, που υπόσχεται να αποκαταστήσει την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ διδασκόντων και διδασκομένων και να αυξήσει τη διαλογικότητα του φοιτητή με το εκπαιδευτικό περιβάλλον.

 Η αλματώδης εξέλιξη των νέων Τεχνολογιών στην πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα δημιουργεί νέα δεδομένα στον χώρο της AΕξΑΕ, μεταβάλλοντας σημαντικά το περιβάλλον μάθησης, επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με την εισαγωγή των Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων(OERs),των Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Σειρών Μαθημάτων (MOOCs) των Learning Analytics-LA και των Educational Data Mining-EDM κυρίως στην ανώτατη εκπαίδευση.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Μέρος πρώτο / Section 1
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικό Συγγραφέα
Δημήτρης Β. Γκελαμέρης
Med., M.A.
Υπ. Δρ. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας