Υδατικό αποτύπωμα στην καθημερινότητά μας
Abstract
Σκοπός της εργασίας που διεξήχθη στο πλαίσιο του προγράμματος OSOS στο μάθημα της χημείας, είναι να παρουσιάσει τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήγαγαν μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης γυμνασίου για το υδατικό αποτύπωμα σε κάποιες από τις καθημερινές συνήθειες αλλά και την πιθανή σπατάλη νερού κατά την πόση νερού και το πλύσιμο των δοντιών. Τα αποτελέσματα των μετρήσεων δείχνουν πόσο νερό χάνεται αλλά και πόσο νερό θα μπορούσε να εξοικονομήσει ο καθένας μας στις παραπάνω καθημερινές του συνήθειες. Η εργασία ολοκληρώθηκε και παρουσιάστηκε στην ολομέλεια της τάξης την περίοδο της πρώτης καραντίνας (Απρίλης 2020) στοχεύοντας να ευαισθητοποιήσει το ακροατήριο απέναντι στη καθημερινή κατανάλωση του πιο πολύτιμου φυσικού πόρου στη διατήρηση της ζωής στη γη, του νερού.
Article Details
- How to Cite
-
Βαρδούλια Μ., Σάσσαρης Ν., Συροκάκης Δ., Χριστοδούλου Γ., & Ψωμά-Διακουμάκου Μ. (2023). Υδατικό αποτύπωμα στην καθημερινότητά μας. Open Schools Journal for Open Science, 6(1). https://doi.org/10.12681/osj.31921
- Section
- Greece
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).