Κλιματική αλλαγή και καθημερινές συνήθειες
Abstract
Οι εργασίες των μαθητών της Β΄ και Γ΄ γυμνασίου (2018-2020) του Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου, στο πλαίσιο των μαθημάτων ΦΕ, Στατιστικής και Εικαστικών, στοχεύουν ποικιλοτρόπως στην ενημέρωση των ίδιων και του περίγυρού τους σε πρακτικές της καθημερινότητας που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή. Οι μαθητές διεξήγαγαν έρευνες για το πόσο ρυπαίνει την ατμόσφαιρα η παρασκευή μιας πίτσας, πόσο νερό σπαταλιέται στο πλύσιμο των δοντιών, ποιο είναι το μέσο ετήσιο ενεργειακό αποτύπωμα κάθε μέλους της οικογένειάς τους. Η διάχυση των ευρημάτων στο σχολείο, στο συνέδριο του OSOS και στο περιοδικό OSJOS αποτελεί μέρος μιας γενικότερης προσπάθειας τους να ευαισθητοποιήσουν τη σχολική και τοπική κοινότητα απέναντι σε ζητήματα που άπτονται της ατομικής, κοινωνικής, και περιβαλλοντικής ευημερίας.
Article Details
- How to Cite
-
Βαγγελάτος Θ., Βαρδούλια Μ., Ψωμά – Διακουμάκου Μ., Στατήρη Ρ., & Γιαλλούση Μ. (2021). Κλιματική αλλαγή και καθημερινές συνήθειες. Open Schools Journal for Open Science, 4(3). https://doi.org/10.12681/osj.27024
- Issue
- Vol. 4 No. 3 (2021)
- Section
- Greece
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).