Μέτρηση των ατμοσφαιρικών ρύπων με χρήση δορυφορικών δεδομένων και πιθανή συσχέτιση με την πανδημία COVID-19.
Abstract
Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση της δυνατότητας της μελέτης του περιβάλλοντος από μαθητές λυκείου, με χρήση των πιο σύγχρονων μέσων τηλεπισκόπησης του πλανήτη, των δορυφόρων Sentinels του προγράμματος Copernicus της ESA (European Space Agency). Πιο συγκεκριμένα προχωρήσαμε στην απόκτηση και ανάλυση των δεδομένων από τους δορυφόρους Sentinel 1, 2 και 5p και
ειδικότερα την περιεκτικότητα της ατμόσφαιρας σε μονοξείδιο του αζώτου που αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους ρύπους.. Πρόκειται για μια εργασία εν εξελίξει, αφού τα δεδομένα ανανεώνονται καθημερινά. Δύο είναι οι κύριοι πυλώνες της εργασίας: Α. Η συγγραφή του κώδικα μιας library για την επικοινωνία οποιουδήποτε άλλου προγράμματος με τις επίσημες ιστοσελίδες των Sentinels και η διάθεσή της στην επιστημονική κοινότητα μέσω της πλατφόρμας GitHub, και Β. Η ανάλυση των πρόσφατων δορυφορικών δεδομένων για τη μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας του COVID-19.
Article Details
- How to Cite
-
KOUNALAKIS, E., Δίγκα Α., & Φραντζεσκάκης Ά. (2023). Μέτρηση των ατμοσφαιρικών ρύπων με χρήση δορυφορικών δεδομένων και πιθανή συσχέτιση με την πανδημία COVID-19. Open Schools Journal for Open Science, 6(1). https://doi.org/10.12681/osj.31972
- Section
- Greece
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).