Μυθο-εξερευνήσεις
Abstract
Η παρούσα εργασία αφορά στην παρουσίαση ενός Ψηφιακού - Διαδραστικού Χάρτη, που δημιουργήθηκε, ως εκπαιδευτικό εργαλείο, στο πλαίσιο υλοποίησης προγράμματος ERASMUS+ KA2. Το πρόγραμμα έχει τίτλο: «Από τον Μύθο στον Λόγο: Λαϊκές παραδόσεις, μύθοι και θρύλοι στην εκπαιδευτική διαδικασία» και συντονίζεται από το 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Αττικής. Ο Ψηφιακός - Διαδραστικός Χάρτης στοχεύει στη χρήση της Πληροφορικής ως μέσου που διευκολύνει στη διαθεματική προσέγγιση των διδακτικών αντικειμένων στο σχολείο και υπηρετεί τον βασικό σκοπό του προγράμματος· της ανάδειξης του ρόλου της λαϊκής μας παράδοσης όχι απλά ως γνώσης, αλλά στο πλαίσιο της διαθεματικότητας, τέτοιας που να εμπλέκει και να συνδέει διδακτικά αντικείμενα, η σχέση των οποίων δεν φαίνεται από πρώτη άποψη προφανής. Στον Ψηφιακό - Διαδραστικό Χάρτη ενσωματώνονται στοιχεία του λαϊκού πολιτισμού, αξιοποιείται η σύνδεση τεχνολογίας, εκπαίδευσης με την επιστήμη της Λαογραφίας ενώ παράλληλα δημιουργούνται εμπλουτισμένα διδακτικά περιβάλλοντα
Article Details
- How to Cite
-
Κουτρομάνου Δ.-. Σ., Παλόγλου Μ., Τάσιου Α., Τσομπανίδης Π., Φλόκα Ε., Χατζόπουλος Α., ΤΑΣΤΑΝΗ Ε., & Καίσαρη Μ. (2023). Μυθο-εξερευνήσεις. Open Schools Journal for Open Science, 6(1). https://doi.org/10.12681/osj.31973
- Section
- Greece
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).