ΙδΕΑ – Η γενιά Ζ στον ψηφιακό κόσμο: Επινοούμε και σχεδιάζουμε το μέλλον μας
Abstract
Το Σάββατο 7 Μαΐου 2022 πραγματοποιήθηκε το 1ο Μαθητικό Συνέδριο
της Ελληνογερμανικής Αγωγής «ΙδΕΑ – Η γενιά Ζ στον ψηφιακό κόσμο:
Επινοούμε και σχεδιάζουμε το μέλλον μας». Στο συνέδριο συμμετείχαν ως
εισηγητές μαθητές και μαθήτριες της Α΄ και Β΄ Λυκείου. Η
Ελληνογερμανική Αγωγή είναι ένα από τα πιο σύγχρονα ευρωπαϊκά
εκπαιδευτήρια, με άρτια υλικοτεχνική υποδομή, πολύπλευρο εκπαιδευτικό
πρόγραμμα, έμπειρο και άριστα καταρτισμένο εκπαιδευτικό προσωπικό.
Article Details
- How to Cite
-
Μάλλιου Ε. (2023). ΙδΕΑ – Η γενιά Ζ στον ψηφιακό κόσμο: Επινοούμε και σχεδιάζουμε το μέλλον μας. Open Schools Journal for Open Science, 6(2). https://doi.org/10.12681/osj.34119
- Section
- Editorial
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).