Editorial
Abstract
Tο Σάββατο 20 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε το 3ο Μαθητικό Συνέδριο της Ελληνογερμανικής Αγωγής «ΙδΕΑ – Η γνώση είναι δύναμη»
Για 3η συνεχόμενη χρονιά μαθητές και μαθήτριες της Α΄ και Β΄ Λυκείου της Ελληνογερμανικής Αγωγής ερευνούν, μελετούν, γράφουν εισηγήσεις, ετοιμάζουν παρουσιάσεις και συμμετέχουν ως σύνεδροι σε ένα μαθητικό συνέδριο, που έχει πλέον γίνει θεσμός και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ακαδημαϊκής ζωής του Λυκείου. Στόχος του συνεδρίου ήταν να προσομοιώσει ένα επιστημονικό συνέδριο, να ενθαρρύνει τους μαθητές στην επιστημονική έρευνα, στη συγγραφή και στην παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης ερευνητικής εργασίας. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα των εργασιών τους, με προφορικές εισηγήσεις ή αναρτημένες παρουσιάσεις, τις οποίες εκπόνησαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς με την καθοδήγηση και τη βοήθεια των καθηγητών τους.
Στο τεύχος των πρακτικών παρουσιάζουμε τις εργασίες των μαθητών της Ελληνογερμανικής Αγωγής. Η τεχνητή νοημοσύνη, τα ηθικά διλήμματα στην εποχή της τεχνολογίας, η κλιματική αλλαγή, η επίδραση των αρχαίων φιλοσόφων στον σύγχρονο κόσμο, η πράσινη ανάπτυξη, οι βιολογικές βάσεις της ανθρώπινης συμπεριφοράς, η σύγχρονη φυσική, τα ανθρώπινα δικαιώματα στη σύγχρονη εποχή είναι μόνο μερικά από τα θέματα με τα οποία ασχολήθηκαν και μελέτησαν τα παιδιά.
Είμαστε σίγουροι ότι η έρευνα και η προσέγγισή τους θα σας εντυπωσιάσει. Σας ευχόμαστε καλή ανάγνωση.
Ελένη Μάλλιου
Διευθύντρια του Λυκείου της Ελληνογερμανικής Αγωγής
Article Details
- How to Cite
-
Μάλλιου Ε. (2024). Editorial. Open Schools Journal for Open Science, 7(2). https://doi.org/10.12681/osj.39525
- Section
- Greece
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).