Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο Μάρκετινγκ


Κωνσταντίνος Κουμαντάκης
Έρρικα Λασκαρίδη
Χρυσηίδα Κουτσώνα
Γιώργος Μάρθας
Στέλλα Μαραγκάκη
Abstract

Η ομάδα μας επέλεξε να ασχοληθεί με το ζήτημα της τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα του μάρκετινγκ. Η εργασία μας θα περιλαμβάνει όλους τους σχετικούς ορισμούς αλλά και τις εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ. Βασικά εργαλεία για την έρευνά μας αποτέλεσαν η έρευνα στο διαδίκτυο και η αναζήτηση στη βιβλιογραφία. Η δομή της εργασίας μας περιλαμβάνει την ανάλυση των ορισμών και τις εφαρμογές που εντοπίσαμε να χρησιμοποιούνται πιο συχνά.

Article Details
  • Section
  • Greece
Downloads
Download data is not yet available.