Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο Μάρκετινγκ
Περίληψη
Η ομάδα μας επέλεξε να ασχοληθεί με το ζήτημα της τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα του μάρκετινγκ. Η εργασία μας θα περιλαμβάνει όλους τους σχετικούς ορισμούς αλλά και τις εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ. Βασικά εργαλεία για την έρευνά μας αποτέλεσαν η έρευνα στο διαδίκτυο και η αναζήτηση στη βιβλιογραφία. Η δομή της εργασίας μας περιλαμβάνει την ανάλυση των ορισμών και τις εφαρμογές που εντοπίσαμε να χρησιμοποιούνται πιο συχνά.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Κουμαντάκης Κ., Λασκαρίδη Έ., Κουτσώνα Χ., Μάρθας Γ., & Μαραγκάκη Σ. (2024). Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο Μάρκετινγκ. Open Schools Journal for Open Science, 7(1). https://doi.org/10.12681/osj.36483
- Ενότητα
- Greece
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).