Multi-Layer Perceptron: ένας καλός μαθητής
Abstract
Στις μέρες μας γίνεται πολύς λόγος για την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις εφαρμογές της που εισβάλλουν όλο και περισσότερο στην καθημερινότητά μας. Στην παρούσα εργασία επιχειρούμε μια πρώτη ματιά στα Τεχνητά Νευρωνικά Δίκτυα. Η εργασία επικεντρώνεται στα Multi-Layer Perceptrons (MLP) νευρωνικά δίκτυα. Περιγράφουμε την διαδικασία πρόβλεψης αυτών των δικτύων καθώς και την διαδικασία εκπαίδευσής τους ώστε οι προβλέψεις τους να χαρακτηρίζονται από το ελάχιστο δυνατό λάθος. Η διαδικασία εκπαίδευσης την οποία περιγράφουμε εντάσσεται στην κατηγορία του supervised learning. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζουμε την σχεδίαση και υλοποίηση ενός δικού μας MLP σε γλώσσα προγραμματισμού Processing, το οποίο εκπαιδεύσαμε και χρησιμοποιήσαμε σε δύο διαφορετικές περπτώσεις: (α) αναγνώριση φωτιάς σε εικόνες, (β) αναγνώριση αριθμών σε φωτογραφίες όπου κάποιος άνθρωπος σχηματίζει αριθμούς με τα δάχτυλά του.
Article Details
- How to Cite
-
Ροδίτης Δ., Γκιουρκτσιάν Ε., & Επιβλέπουσα εκπαιδευτικός Ρ. Ε. (2025). Multi-Layer Perceptron: ένας καλός μαθητής. Open Schools Journal for Open Science, 8(1). https://doi.org/10.12681/osj.43608
- Section
- Greece

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).