test Επιχειρηματική Αξιοποίηση Καινοτόμου Πειραματικού Οργάνου|Open Schools Journal for Open Science

Επιχειρηματική Αξιοποίηση Καινοτόμου Πειραματικού Οργάνου


Στέλλα Σακαλή
Κωνσταντίνος Σταύρου
Φοίβος Φωτιάδης
Ευμορφίλη Παπαδοπούλου Επιβλέπουσα εκπαιδευτικός
Abstract

Η εργασία αυτή επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός επιχειρηματικού σχεδίου για την εμπορική αξιοποίηση ενός δυναμόμετρου που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την ομάδα του σχολείου μας στο πλαίσιο του προγράμματος «Εικονική Επιχείρηση». Το δυναμόμετρο είναι ένα επιστημονικό όργανο που μετρά τη δύναμη και την αντοχή σε διάφορες δομές και μηχανισμούς. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να προταθεί ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο που θα αναδείξει τη χρησιμότητα του δυναμόμετρου στον τομέα της εκπαίδευσης και της επιστήμης. Μελετήσαμε την αγορά, τις πιθανές εφαρμογές και τις προοπτικές χρήσης του σε σχολεία, εργαστήρια και στο οικογενειακό περιβάλλον. Η μεθοδολογία μας περιλαμβάνει ανάλυση κόστους-οφέλους, έρευνα για ανταγωνιστικά προϊόντα, καθώς και στρατηγικές προώθησης για τη διάδοση του δυναμόμετρου κυρίως σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν πως το προϊόν μας μπορεί να συνεισφέρει στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και την προώθηση της διερευνητικής μάθησης. Μέσω αυτής της μελέτης, η ομάδα μας στοχεύει να προωθήσει την εφευρετικότητα και την εφαρμογή τεχνολογικών επιτευγμάτων σε πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας.

Article Details
  • Section
  • Greece
Downloads
Download data is not yet available.
References
data bridge market research. (2021, August). Global Scientific and Laboratory Equipment Market – Industry Trends and Forecast to 2028. data bridge marker research. Ανάκτηση από databridgemarketresearch: https://www.databridgemarketresearch.com/reports/global-scientific-and-laboratory-equipment-market
OECD. (2005). Oslo Manual: GUIDELINES FOR COLLECTING. Paris: OECD & EUROSTAT.
Rose-Collins, F. (2023). Τι είναι η έρευνα αγοράς; Γιατί είναι σημαντική;. Rantracker.
STEM education. (χ.χ.). home: τί-είναι-stem. Ανάκτηση από stem.edu: https://stem.edu.gr/τί-είναι-stem/
Tim Smith, Investopedia. (2024, Μάιος 30). Crowdfunding: What It Is, How It Works, and Popular Websites. How To Start A Business, σ. 8.
Ανώνυμο, Alter Finance. (2023). Alter FInance. Ανάκτηση από What is a Business Angel: https://www.alterfinancegroup.com/en/blog/dictionary/what-is-abusiness-angel
Βάθης, Ά., Ζωντήρος, Δ., Σπεντζούρη, Χ.-Λ., & Τομάρας, Π. (1999). Αρχές Μάρκετινγκ. Αθήνα: ΙΤΥΕ Διόφαντος.
Βλάμης, Δ. (2018). Τι είναι η ανάλυση S.W.O.T;. BUSINESS REVIEW GREECE.
ΓΓΔΕ&ΕΣΠΑ. (2024). Αναπτυξιακά Προγράμματα. Αθήνα. Ανάκτηση από https://www.ggde-espa.gov.gr/development-programms/
Ηλιάδης, Σ. (2017, Ιούνιος). ΝΕΟΦΥΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Πειραιάς.
Ηρειώτης, Ν. (2007). Ισολογισμός Της οικονομικής Μονάδας. Στο Ν. Ηρειώτης, Εισαγωγή Στην Χρηματοοικονομική Λογιστική (σσ. 13-22). Αθήνα: Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ιωάννης Μεθόδιος, ΚΕΜΕΛ. (χ.χ.). Τι είναι το Break-Even Point (Νεκρό Σημείο);. Ανάκτηση 2024, από https://www.kemel.gr: https://www.kemel.gr
Καραγιάννης, Η. Γ., & Μπακούρος, Ι. Λ. (2010). Καινοτομία και επιχειρηματικότητα θεωρία- πράξη. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις «ΣΟΦΙΑ».
Κούκη, Α. (2023, Ιανουάριος 12). Business Model Canvas (BMC) και Σχολείο: Ιδανικοί Σύμμαχοι με Στόχο την Επιτυχία. Ελλάδα.
Λιανός, Θ., Παπαβασιλείου, Α., & Χατζηανδρέου, Α. (1999). Αρχές Οικονομικής Θεωρίας. Αθήνα: ΙΤΥΕ Διόφαντος.
Μπαλλή, Κυριακή;. (χ.χ.). Τι είναι το ΕΣΠΑ;. ΟικοΝομοΤεχνική, 1. Ανάκτηση από https://www.oikonomotexniki.eu
Πεπελέση, Ι., Σπυρόπουλος, Ι., Κόκκοτας, Γ., Ζήσης, Δ., & Μπέσης, Ι. (2022). Χαρτογράφηση Ελληνικού Οικοσυστήματος Νεοφών Επιχειρήσεων. ΔΙΑΝΕΟΣΙΣ οργανισμός Έρευνας &Ανάλυσης.
Σ.Ε.Γ.Ε. (2024). ΣΕΓΕ Σύνδεσμος επιχειρηματιών γυναικών Ελλάδος. Ανάκτηση από https://sege.gr