Μία Συστηματική Ανάλυση των Εμβιομηχανικών Αρχών που περιγράφουν την Κίνηση Τρεξίματος Μέγιστης Έντασης «σπριντ» Αθλητών με Προσθετικά Μέλη
Abstract
Σύγχρονες μελέτες δείχνουν ότι στο εγγύς μέλλον οι αθλητές τάξης Τ44 θα ξεπεράσουν τους αρτιμελείς αθλητές. Η περιγραφή της κατασκευής των προσθετικών μελών, τα υλικά και το σχήμα αυτών αναλύονται στην συγκεκριμένη εργασία επιβεβαιώνοντας τα ευρήματα των μελετών. Περιγράφονται επίσης η αλληλεπίδραση του προσθετικού μέλους με το έδαφος (δυναμική και ενεργειακή προσέγγιση), η ικανότητά του να μιμηθεί την φυσική κίνηση του ανθρώπινου κάτω άκρου και η ευστάθεια, η ισορροπία και η σταθερότητα που προσφέρει στους αθλητές. Η συγκεκριμένη μελέτη εστιάζει στην εμβιομηχανική ανάλυση της κίνησης και στους ενεργειακούς παράγοντες που διαφέρουν μεταξύ αρτιμελών αθλητών και αθλητών με προσθετικά μέλη, και καταλήγει στο συμπέρασμα πως η πορεία αθλητών με πρόθεση προς την επίτευξη του στόχου να διασχίσουν πρώτοι την γραμμή τερματισμού, είναι δύσκολη και απαιτητική αλλά όχι ακατόρθωτη.
Article Details
- How to Cite
-
Παπαθανασίου Θ., Χανιώτη Ο., Επιβλέπων εκπαιδευτικός Σ. . Δ., & Επιβλέπων εκπαιδευτικός Τ. Η. (2025). Μία Συστηματική Ανάλυση των Εμβιομηχανικών Αρχών που περιγράφουν την Κίνηση Τρεξίματος Μέγιστης Έντασης «σπριντ» Αθλητών με Προσθετικά Μέλη. Open Schools Journal for Open Science, 8(1). https://doi.org/10.12681/osj.43630
- Section
- Greece

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).