Μελέτη Oρισμένων Φυσικών Αρχών και Νόμων που Αξιοποιούνται στην Βελτίωση των Επιδόσεων στο Άθλημα του Αλπικού Σκι
Abstract
Το σκι είναι ένα άθλημα όπου οι νόμοι της φυσικής διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο. Η συγκεκριμένη ερευνητική εργασία εξετάζει τη σχέση μεταξύ φυσικής και τεχνικής του σκι, στοχεύοντας στη βελτίωση της απόδοσης και του ελέγχου της ταχύτητας. Κεντρικό ερευνητικό ζήτημα αποτελεί η μελέτη των δυνάμεων που ενεργούν στον σκιέρ κατά την κατάβαση.
Η ανάλυση επικεντρώνεται στον τρόπο μετατροπής της βαρυτικής δυναμικής ενέργειας σε κινητική και στις στρατηγικές μείωσης των δυνάμεων αντίστασης. Εξετάζονται παράγοντες όπως η κλίση της πίστας, η αεροδυναμική αντίσταση, η τριβή, το σχήμα των πέδιλων και η στάση του σώματος.
Απώτερος σκοπός είναι να καταδειχθεί πως η κατανόηση των φυσικών νόμων μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την τεχνική και την επίδοση των σκιέρ.
Article Details
- How to Cite
-
Τζοβλά Θ., Συμεωνίδη Ε., Περράκη Σ., Επιβλέπων εκπαιδευτικός Η., & Επιβλέπων εκπαιδευτικός Σ. Δ. (2025). Μελέτη Oρισμένων Φυσικών Αρχών και Νόμων που Αξιοποιούνται στην Βελτίωση των Επιδόσεων στο Άθλημα του Αλπικού Σκι. Open Schools Journal for Open Science, 8(1). https://doi.org/10.12681/osj.43654
- Section
- Greece

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).