Μελέτη και δημιουργία Σεισμογράφου για Εκπαιδευτική Χρήση
Περίληψη
Τα σεισμικά φαινόμενα αποτελούν ένα συχνό γεγονός το οποίο έχει έναν ιδιαίτερο αντίκτυπο στην ζωή μας. Η ερευνητική μας εργασία έχει ως στόχο την πλήρη κατανόηση της επιστήμης της σεισμολογίας μέσω της κατασκευής ενός αυτοσχέδιου σεισμογράφου, για την μέτρηση σεισμών ο οποίος θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα στο πλαίσιο του εργαστηρίου αλλά και της ενημέρωσης των πολιτών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Ανδριώτης Κ., Γραικός Δ., Κοτόρρι Ν., Αγαπητού Κ., Ιωάννου Μ., Χρήστου Δ., & Αζιλαζιάν Π. (2020). Μελέτη και δημιουργία Σεισμογράφου για Εκπαιδευτική Χρήση. Open Schools Journal for Open Science, 3(5). https://doi.org/10.12681/osj.24087
- Τεύχος
- Τόμ. 3 Αρ. 5
- Ενότητα
- Greece
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).