Ο σχολικός κήπος εργαλείο εξέλιξης του σχολείου


Δημοσιευμένα: Dec 26, 2022
Antonios Aslanis
Georgia Gounari
Irini Paschali
Ioannis Diakomanolis
Περίληψη

Στη σύγχρονη εποχή, κοινωνικοί παράγοντες, όπως η αριθμητική συρρίκνωση των µελών της οικογένειας και η εξαφάνιση της γειτονικής «αλάνας», περιόρισαν τις εκτός σχολείου δυνατότητες κοινωνικοποίησης των παιδιών (Ματσαγγούρας, 1997). Την ίδια στιγμή η σύγχρονη αγορά εργασίας αναζητά άτομα που έχουν τη δυνατότητα να συνεργάζονται ομαλά µέσα σε δίκτυα επικοινωνίας και να εξελίσσονται  συνεχώς. Τα δύο αυτά στοιχεία κατέστησαν επιτακτική την ανάγκη να καλύψει το σχολείο από την μια το έλλειμμα κοινωνικοποίησης και από την άλλη  να μάθει στο μαθητή να μαθαίνει µόνος του, αυτόβουλα, κάνοντας χρήση των εσωτερικών του εμπειριών και δυνατοτήτων. Για τον σκοπό αυτό  το 5ο Δημοτικό Σχολείο σε συνεργασία με την αστική εταιρεία «Ιπποκράτης» έχοντας ως  επίκεντρο τον ελαιώνα και  το υπό διαμόρφωση  σχολικό κήπο σχεδίασε κι υλοποίησε   τρία εκπαιδευτικά προγράμματα (σχολικές δράσεις): «Οι μαθητές σε μαγειρικές περιπέτειες», «Η αυλή των θαυμάτων» και το πρόγραμμα «Εστία».

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Greece
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.