Επιπτώσεις της χρήσης των ηλεκτρονικών συσκευών στην καθημερινή ζωή των εφήβων
Abstract
Το θέμα της εργασίας αφορά στις επιπτώσεις της χρήσης των ηλεκτρονικών συσκευών (κινητά τηλέφωνα, tablets, τηλεοράσεις, ηλεκτρονικοί υπολογιστές) στην καθημερινή ζωή των εφήβων. Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί αύξηση της χρήσης αυτών των συσκευών, με δυνητικές συνέπειες σε ένα μεγάλο πλήθος παραγόντων από τους οποίους εξαρτάται η σχολική επίδοση. Στην παρούσα μελέτη εξετάζουμε τις επιπτώσεις στη μνήμη, στην ποσότητα και ποιότητα του ύπνου, στις διατροφικές συνήθειες και στον χρόνο άθλησης μαθητών/τριών Γυμνασίου – Λυκείου. Τα ευρήματα της έρευνας μπορούν να αποτελέσουν αφορμή για μια ευρύτερη συζήτηση πάνω στην ορθή εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία, ιδιαίτερα σε περιόδους όπως η πρόσφατη υγειονομική κρίση, που οδήγησε σε μαζική χρήση μεθόδων τηλεκπαίδευσης.
Article Details
- How to Cite
-
Κολιόπουλος Ν., Κορκιδάκης Γ., Koukleris, M., Κωνσταντινίδη Ν., Μαρατσίνος Κ., Μπότου Α., & Στρωματιά Χ. (2023). Επιπτώσεις της χρήσης των ηλεκτρονικών συσκευών στην καθημερινή ζωή των εφήβων. Open Schools Journal for Open Science, 6(1). https://doi.org/10.12681/osj.32459
- Section
- Greece
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).