Δε φοβάμαι το σεισμό, είμαι σεισμοειδικός
Résumé
Η παρούσα εργασία αφορά ένα πρόγραμμα Open Schools for Open Societies (OSOS) με τίτλο «Δε φοβάμαι το σεισμό, είμαι σεισμοειδικός». Βασικός του άξονας είναι οι φυσικές επιστήμες και τα αντικείμενα του STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) σε θεματικές που συνδέονται με σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις. Σκοπός του προγράμματος ήταν οι μαθητές της Γ’ Δημοτικού να γνωρίσουν το φαινόμενο των σεισμών και των ηφαιστείων και ταυτόχρονα να αυξηθεί το ενδιαφέρον και η περιέργειά τους για την εκπαίδευση STEM. Το πρόγραμμα διαρθρώθηκε σε 4 πεδία: 1)Νιώσε, 2)Φαντάσου, 3)Δημιούργησε και 4)Μοιράσου, λαμβάνοντας γνώσεις για τις σύγχρονες επιστημονικές πληροφορίες σχετικά με τη δομή της γης, το μηχανισμό που κάνει τη γη να «τρέμει», τα ρήγματα και τα ηφαίστεια. Η γνωριμία με τους σεισμούς, με βιωματικό, κυρίως, τρόπο και η εκτέλεση μιας σειράς πειραμάτων εξόπλισε τους μαθητές με ερευνητική διάθεση, απέκτησαν κατάλληλες γνώσεις για τους σεισμούς και τα ηφαίστεια και οδήγησε στην κατασκευή δύο σεισμογράφων με απλά υλικά.
Article Details
- Comment citer
-
Παπαζαχαρίου Ε., & Κυρίτση Ε. (2020). Δε φοβάμαι το σεισμό, είμαι σεισμοειδικός. Open Schools Journal for Open Science, 3(5). https://doi.org/10.12681/osj.24088
- Numéro
- Vol. 3 No 5
- Rubrique
- Greece
Ce travail est disponible sous licence Creative Commons Attribution - Pas d’Utilisation Commerciale - Partage dans les Mêmes Conditions 4.0 International.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).