Σεισμο...γράφω
Résumé
Τα ερεθίσματα για την κατασκευή και τη συναρμολόγηση του σεισμογράφου δόθηκαν από τον καταστροφικό σεισμό το 1981 στην Ηγουμενίτσα και από το ρήγμα που εξακολουθεί να είναι ενεργό έως σήμερα στην περιοχή της Παραμυθιάς. Διαθεματικά και μέσα από τα μαθήματα της Γεωγραφίας (Τεκτονικές κινήσεις λιθοσφαιρικών πλακών), της Γλώσσας (Μελέτη λογοτεχνικών κειμένων), της Μυθολογίας (Εγκέλαδος), της Φυσικής ( δημιουργία ηλεκτρικού ρεύματος και ηλεκτρομαγνητισμός), των Μαθηματικών και των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (μελέτη πληροφοριών και στατιστικών στοιχείων για τους σεισμούς, τρόπος μέτρησης, ανάγνωση σεισμικού διαγράμματος, αναζήτηση επισήμων μετρήσεων και διασταύρωσης στοιχείων), έγινε η ενασχόληση και ευαισθητοποίηση με το θέμα . Ο καταμερισμός των αρμοδιοτήτων για την εργασία έγινε από τέσσερις ομάδες: α) Παρουσίαση πειραμάτων β)Συναρμολόγηση σεισμογράφου γ) Καθοδήγηση και επιμόρφωση από τον πρόεδρο του Ε.Κ.Φ.Ε. δ) Μελέτη σεισμογράμματος.
Article Details
- Comment citer
-
Χειμώνας Γ. (2020). Σεισμο.γράφω. Open Schools Journal for Open Science, 3(5). https://doi.org/10.12681/osj.24089
- Numéro
- Vol. 3 No 5
- Rubrique
- Greece
Ce travail est disponible sous licence Creative Commons Attribution - Pas d’Utilisation Commerciale - Partage dans les Mêmes Conditions 4.0 International.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).