Μαθαίνοντας διασκεδαστικά συνδυάζοντας Φυσική και Φυσική Αγωγή


Publiée : Ιουλ 28, 2020
Ε. Ζερβάκη
Μ. Eλευθερίου
Résumé

Σε αυτήν την εργασία παρουσιάζουμε πώς μπορούμε να κατανοήσουμε καλύτερα έννοιες της Φυσικής οι οποίες συναντώνται στον αθλητισμό και στη Φυσική Αγωγή. Τα μαθήματα πραγματοποιήθηκαν  κατά τη διάρκεια της Α Γυμνασίου και κατά τη διάρκεια της επόμενης χρονιάς, στη Β Γυμνασίου στο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου. Την πρώτη χρονιά κάναμε  σωματομετρήσεις και μετρήσεις αθλητικών ικανοτήτων, ενώ στη Β Γυμνασίου κάναμε μετρήσεις χρόνου ώστε να βρούμε την ταχύτητά μας. Η ανάλυση των μετρήσεών μας έγινε με τη βοήθεια προγράμματος Πληροφορικής ενώ η επεξήγησή τους έγινε με τη βοήθεια του μαθήματος της Φυσικής αλλά και της Βιολογίας. Οι διδασκαλίες αυτές ήταν διαθεματικές, βιωματικές και ταυτόχρονα διασκεδαστικές.

Article Details
  • Rubrique
  • Greece
Téléchargements
Les données relatives au téléchargement ne sont pas encore disponibles.
Références
Force field: Vitruvian man and the physics of sensory perception. L. Strongman, International Journal of Arts and Sciences, 3(9), 218-226 (2010).
The importane of selection in basketball, N. Trunic, M. Mladenovic, Sports - Science and Practice, Vol. 4, No2, pp. 65-81 (2014).
Allometric variation in modern humans and the relationship between body proportions and elite athletic success, T. A. Monson, M. F. Brasil, L. J. Hlusko, Journal of Anthropology of Sport and Physical Education, 2(3), 3-8 (2018).
Integrating Physical Education, Math, and Physics, G. M. Hatch and D. R. Smith, Journal of Physical Education, Recreation and Dance, V. 75, Issue 1, p. 42-50 (2004).