Οι υπηρεσίες της τεχνητής νοημοσύνης στην ιατρική: Συνέντευξη με ένα ρομπότ
Résumé
Αποφασίσαμε να κάνουμε αυτή την παρουσίαση με αφορμή τη γνωστοποίηση της προόδου που έχει σημειωθεί στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης στην ιατρική. Η ομάδα μας αποτελείται από 3 μέλη, μαθητές της Ελληνογερμανικής Αγωγής. Η εργασία μας θα αποτελείται από διάφορες πληροφορίες για την τεχνητή νοημοσύνη στον κλάδο της ιατρικής, πολλαπλών τύπων γραφήματα που συγκρίνουν το παρελθόν και το παρόν και στατιστικών. Τέλος, η παρουσίασή μας θα εμπεριέχει τη συνέντευξη με ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης που θα αποδίδει τη γνώμη του για αυτό το θέμα. Για την παρουσίαση αυτή χρησιμοποιήσαμε τα παρακάτω εργαλεία, τον κειμενογράφο Word, την πλατφόρμα Google από την οποία αντλήσαμε πληροφορίες ως προς το σε ποιες πηγές να απευθυνθούμε και το πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης για τη συνέντευξη του.
Article Details
- Comment citer
-
Καραογλάνης-Δικαίος Η., Εξάρχου Σ., & Zολώτας A. (2024). Οι υπηρεσίες της τεχνητής νοημοσύνης στην ιατρική: Συνέντευξη με ένα ρομπότ. Open Schools Journal for Open Science, 7(1). https://doi.org/10.12681/osj.36481
- Rubrique
- Greece
Ce travail est disponible sous licence Creative Commons Attribution - Pas d’Utilisation Commerciale - Partage dans les Mêmes Conditions 4.0 International.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).