Όταν η κατασκευή σεισμογράφου συναντά το Μουσείο Φυσικών Επιστημών Μαγούλας!
Abstract
Οι σεισμοί έχουν ως κύρια αιτία της δημιουργίας τους τις κινήσεις των λιθοσφαιρικών πλακών, κατά συνέπεια οι ζώνες έντονης σεισμικής δράσης ταυτίζονται με τις παρυφές των πλακών. Ο ελληνικός χώρος βρίσκεται στα όρια επαφής και σύγκλισης της Ευρασιατικής με την Αφρικανική πλάκα, γι’ αυτό είναι χώρος με έντονη σεισμικότητα. Η Θεσσαλία έχει ωστόσο 2 μεγάλα ρήγματα τα οποία έχουν 300 χρόνια να δώσουν κάποιο φαινόμενο. Οι μαθητές εξοικειώνονται με τη σεισμολογία και με τα δεδομένα που προκύπτουν από τη λειτουργία του σεισμογράφου. Λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές και μεταφέρουν όλη αυτή την πολύτιμη πληροφορία στις οικογένειές τους. Επίσης, μαθαίνουν πώς να είναι καλύτερα προστατευμένοι στην περίπτωση ενός σεισμού και αυτό με τη σειρά του επικοινωνείτε και πέρα από το σχολικό περιβάλλον.
Article Details
- Come citare
-
Βαγενάς Α., Καραμπέκος Γ., & Μανταλιά Π. (2020). Όταν η κατασκευή σεισμογράφου συναντά το Μουσείο Φυσικών Επιστημών Μαγούλας!. Open Schools Journal for Open Science, 3(5). https://doi.org/10.12681/osj.24091
- Fascicolo
- V. 3 N. 5
- Sezione
- Greece
Questo lavoro è fornito con la licenza Creative Commons Attribuzione - Non commerciale - Condividi allo stesso modo 4.0 Internazionale.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).