Ακολουθώντας τον ήλιο
Abstract
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να συμβάλει ώστε να γίνουν αντιληπτές Αστρονομικές έννοιες που έχουν σχέση με τον προσανατολισμό μας πάνω στη σφαίρα με βάση τον ήλιο. Πιο συγκεκριμένα με τη χρήση του ελεύθερου λογισμικού geogebra, μοντελοποιούμε το πρόβλημα του προσανατολισμού και διερευνούμε πως μεταβάλλεται η γωνία που σχηματίζουν οι ακτίνες του ήλιου με το οριζόντιο επίπεδο ενός τόπου, όταν αυτός μεσουρανεί στον τόπο αυτό, (γωνία ύψους) και την μετράμε με μια ράβδο και τη σκιά της. Επίσης διερευνούμε ποιος είναι ο κατάλληλος τύπος που δίνει το γεωγραφικό πλάτος ενός τόπου, συναρτήσει αυτής της γωνίας και υπολογίζουμε το γεωγραφικό μήκος με βάση την ώρα που ο ήλιος μεσουρανεί.
Article Details
- Come citare
-
Ιωάννίδη Α., Καραγιώργου Χ., Καραμάνη Δ., Καραντζά Α., Παπαγεωργίου Δ., Παπαζαχαρής Ι., Παπαχρήστος Θ., Πορφύρης-Πανάτση Δ., Σίντος Ε., Σουρέλης Ι., Τζιάκης Γ., Βλάχα Β., & Ιατρίδου Μ. (2020). Ακολουθώντας τον ήλιο. Open Schools Journal for Open Science, 3(6). https://doi.org/10.12681/osj.24293
- Fascicolo
- V. 3 N. 6
- Sezione
- Greece
Questo lavoro è fornito con la licenza Creative Commons Attribuzione - Non commerciale - Condividi allo stesso modo 4.0 Internazionale.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).