Συνδιαμορφώνοντας ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι για τον διαδικτυακό εκφοβισμό (RAYUELA)


Αγγελική Παντελιάδη
Γιώργος Παναγωγιαννόπουλος
Λεωνίδας Παυλίδης
Μαριτίνα Παπαδάκη
Νικόλας Παπαντωνάκης
Abstract

Ο διαδικτυακός εκφοβισμός (cyberbullying) είναι μια μορφή εκφοβισμού που φαίνεται να αυξάνεται τα τελευταία χρόνια. Σε συνεργασία με το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης του σχολείου μας, συνδιαμορφώσαμε ένα εκπαιδευτικό ηλεκτρονικό παιχνίδι, το RAYELA, που απευθύνεται σε παιδιά και εφήβους, με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τον διαδικτυακό εκφοβισμο. Η ομάδα μας πρότεινε αλλαγές και προσθήκες σε δύο άξονες: σχετικά με τα σενάρια του παιχνιδιού και σχετικά με την διεπαφή (interface) του παιχνιδιού, ώστε να είναι πιο ενδιαφέρον για τους έφηβους χρήστες.

Article Details
  • Sezione
  • Greece
Downloads
I dati di download non sono ancora disponibili.
Riferimenti bibliografici
Σταύρου, Μ., Καναβού, Ε., Φωτίου, Α., Κοκκέβη Ά. (2020). Εκφοβισμός (bullying) μεταξύ των εφήβων-μαθητών στην Ελλάδα. Σειρά θεματικών τευχών: Έφηβοι, Συμπεριφορές & Υγεία. Αθήνα: Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας, Νευροεπιστημών και Ιατρικής Ακριβείας ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΕΦΑΝΗΣ (ΕΠΙΨΥ).
Safer Internet for Kids. Cyberbullying. https://saferinternet4kids.gr/hot-topics-ef/cyberbullying-ef/
Safer Internet for Kids: Τι είναι ο διαδικτυακός εκφοβισμός; http://synmesyn.sch.gr/files/Cyberbullying_Flyer.pdf