Συνδιαμορφώνοντας ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι για τον διαδικτυακό εκφοβισμό (RAYUELA)
Abstract
Ο διαδικτυακός εκφοβισμός (cyberbullying) είναι μια μορφή εκφοβισμού που φαίνεται να αυξάνεται τα τελευταία χρόνια. Σε συνεργασία με το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης του σχολείου μας, συνδιαμορφώσαμε ένα εκπαιδευτικό ηλεκτρονικό παιχνίδι, το RAYELA, που απευθύνεται σε παιδιά και εφήβους, με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τον διαδικτυακό εκφοβισμο. Η ομάδα μας πρότεινε αλλαγές και προσθήκες σε δύο άξονες: σχετικά με τα σενάρια του παιχνιδιού και σχετικά με την διεπαφή (interface) του παιχνιδιού, ώστε να είναι πιο ενδιαφέρον για τους έφηβους χρήστες.
Article Details
- Come citare
-
Παντελιάδη Α., Παναγωγιαννόπουλος Γ., Παυλίδης Λ., Παπαδάκη Μ., & Παπαντωνάκης Ν. (2022). Συνδιαμορφώνοντας ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι για τον διαδικτυακό εκφοβισμό (RAYUELA). Open Schools Journal for Open Science, 5(3). https://doi.org/10.12681/osj.32314
- Sezione
- Greece
Questo lavoro è fornito con la licenza Creative Commons Attribuzione - Non commerciale - Condividi allo stesso modo 4.0 Internazionale.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).