ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΝΕΥΤΩΝΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΑΤΙΑ
Abstract
Οι νόμοι του Νεύτωνα μπορούν να θεωρηθούν ως θεμελιώδης βάση της σύγχρονης Φυσικής. Είναι τρεις και δημιουργήθηκαν από τον Άγγλο φυσικό, μαθηματικό, αστρονόμο, φιλόσοφο, αλχημιστή και θεολόγο Σερ Ισαάκ Νεύτων. Στράφηκε ιδιαίτερα η προσοχή μας προς αυτό το θέμα διότι με την ένταξη μας στην σχολική βαθμίδα του λυκείου ήταν από τις πρώτες θεματικές ενότητες που ασχοληθήκαμε, στο μάθημα της φυσικής. Θεωρήσαμε όμως πως εκτός από την μαθηματική έννοια που έχουν με την χρήση των τύπων, υπάρχει και μια βαθύτερη πιο ουσιώδης, μιας και όλοι μας είμαστε μάρτυρες των νόμων του Νεύτωνα χωρίς μάλιστα να το αντιλαμβανόμαστε. Σκοπός της παρουσίασης μας είναι να δείξουμε μια διαφορετική οπτική γωνία των νόμων του Νεύτωνα, καθώς και να αποδείξουμε πως η Φυσική δεν αποτελεί μονάχα τύπους και πράξεις.
Article Details
- Come citare
-
Πεσκελίδη Α., Πελεκίδου Α., Ριζάκος Ν., & Ράπτης Θ. (2024). ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΝΕΥΤΩΝΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΑΤΙΑ . Open Schools Journal for Open Science, 7(1). https://doi.org/10.12681/osj.36494
- Sezione
- Greece
Questo lavoro è fornito con la licenza Creative Commons Attribuzione - Non commerciale - Condividi allo stesso modo 4.0 Internazionale.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).