Οι ελαστικές συγκρούσεις ως υπολογιστική προσέγγιση του π
Аннотация
Στην εργασία γίνεται μελέτη ενός πειράματος φυσικής το οποίο προσεγγίζει τη μαθηματική σταθερά π μέσω του αριθμού των ελαστικών κρούσεων, μεταξύ δύο σωμάτων και ενός ακλόνητου τοίχου. Η εφαρμογή της Αρχής της Διατήρησης της Ορμής και της Αρχής Διατήρησης της Μηχανικής Ενέργειας μαζί με κατάλληλο γεωμετρικό μετασχηματισμό συνδυάζει τις επιστήμες της φυσικής και της γεωμετρίας και οι φαινομενικά αόρατες σχέσεις αποκτούν μορφή σε ένα ορθοκανονικό σύστημα αξόνων. Αυτό συμβάλλει στην απεικόνιση των κρούσεων του σώματος με τη μεγαλύτερη μάζα, αφενός με το άλλο σώμα και αφετέρου με τον ακλόνητο τοίχο. Ωστόσο, εμφανίζεται ένα σφάλμα το οποίο παρ’ όλο που δεν υπολογίζεται με ακρίβεια αλγεβρικά, έχει προσεγγιστεί γεωμετρικά, δηλαδή έχει βρεθεί ένα φράγμα γι’ αυτό. Ακόμα, πραγματοποιήθηκε μια ψηφιακή προσομοίωση του πειράματος μέσω ενός κώδικα, καθώς το πείραμα είναι θεωρητικό και δεν μπορεί να υλοποιηθεί στον πραγματικό κόσμο.
Article Details
- Как цитировать
-
Σακιζλή K., Φούτρης Γ., & Επιβλέπων εκπαιδευτικός Α. Ι. (2025). Οι ελαστικές συγκρούσεις ως υπολογιστική προσέγγιση του π. Open Schools Journal for Open Science, 8(1). https://doi.org/10.12681/osj.43600
- Раздел
- Greece

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).