Σημειώσεις για το ερασιτεχνικό θέατρο με αφορμή μια νέα ερασιτεχνική θεατρική προσπάθεια στην Πρέβεζας


Δημοσιευμένα: May 13, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
Ερασιτεχνικό θέατρο Πρέβεζα Κριτική
Άγγελος Παληκίδης
Περίληψη

Μια κριτική αποτίμηση της κατάστασης στην οποία βρίσκεται το ερασιτεχνικό θέατρο σήμερα στον τόπο μας.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Κύρια άρθρα
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικό Συγγραφέα
Άγγελος Παληκίδης

ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΛΗΚΙΔΗΣ
Ο Άγγελος Παληκίδης γεννήθηκε στην Καβάλα. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Τμήμα
Ιστορίας & Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, στο οποίο εκπόνησε τη
διδακτορική του διατριβή. Εργάστηκε ως φιλόλογος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση κατά
το χρονικό διάστημα 1995-2013 και χρημάτισε μέλος του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης
Φιλολόγων και πρόεδρος του Συνδέσμου Φιλολόγων Καβάλας. Από το 2013 υπηρετεί ως
Λέκτορας και τώρα ως Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Ιστορίας και Εθνολογίας με
γνωστικό αντικείμενο «Διδακτική της Ιστορίας». Είναι μέλος ελληνικών και διεθνών
επιστημονικών εταιριών πάνω στην Ιστορική Εκπαίδευση και τις Κοινωνικές Επιστήμες και
εμπειρογνώμονας του Συμβουλίου της Ευρώπης για τη διδασκαλία της Ιστορίας. Τα
ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας, στη διδακτική
της ιστορικής εικόνας, στην Ιστορία της Τέχνης, στη μουσειακή ιστορική εκπαίδευση, στη
διδακτική της Τοπικής Ιστορίας και στη διδακτική του προσφυγικού τραύματος και στην
εκπαίδευση για το Ολοκαύτωμα. Έχει δημοσιεύσει επιστημονικές εργασίες σε ελληνικά και
διεθνή περιοδικά και συλλογικούς τόμους. Είναι συγγραφέας του έργου «Ο ρόλος της
εικόνας στα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (1950-2002).
Διδακτική, ιδεολογική και αισθητική λειτουργία των εικόνων» (εκδ. Κυριακίδη,
Θεσσαλονίκη 2009), ενώ έκανε την επιστημονική επιμέλεια του τόμου «Κριτικές
προσεγγίσεις του ναζιστικού φαινομένου. Από την ιστοριογραφία και την πολιτική θεωρία
στη σχολική ιστορική μάθηση» (εκδ. Επίκεντρο, Θεσσαλονίκη 2013). Είναι επιστημονικός
υπεύθυνος της εκπαιδευτικής ιστοσελίδας Κοινές ιστορίες για μια Ευρώπη χωρίς
διαχωριστικές γραμμές. Είναι μέλος της επιστημονικής επιτροπής που εκπονεί τα νέα
Προγράμματα Σπουδών Ιστορίας για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση στην Ελλάδα και μέλος
της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων του Συμβουλίου της Ευρώπης για το Πρόγραμμα
“Educating for diversity and democracy: teaching and learning history in contemporary
Europe”. Έχει πραγματοποιήσει δεκάδες εισηγήσεις και διαλέξεις στην Ελλάδα και στο
εξωτερικό, ενώ διοργάνωσε ελληνικά και διεθνή συνέδρια και σεμινάρια.

Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)