Ευνοϊκές συνθήκες για τη σχολική μάθηση


Δημοσιευμένα: Δεκ 31, 1999
Λέξεις-κλειδιά:
Πρεβεζάνοι συγγραφείς Παιδαγωγική
Νικόλαος Ντούσκας
Περίληψη
Στο άρθρο αυτό γίνεται προσπάθεια προσέγγισης των βασικών αρχών των ευνοϊκών συνθηκών για τη σχολική μάθηση.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Κύρια άρθρα
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικό Συγγραφέα
Νικόλαος Ντούσκας
Δάσκαλος, διευθυντής δημοτικού σχολείου και προϊστάμενος Διεύθυνσης Α΄βάθμιας Εκπαίδευσης Πρέβεζας