Η χρήση των διαδικτυακών πηγών στη διδασκαλία της ιστορίας. Μια διδακτική προσέγγιση για την ιστορία της Στ΄τάξης του δημοτικού σχολείου
Περίληψη
-
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Γκόλια Π., Κασκαμανίδης Ι., & Βαμβακίδου Ι. (2022). Η χρήση των διαδικτυακών πηγών στη διδασκαλία της ιστορίας. Μια διδακτική προσέγγιση για την ιστορία της Στ΄τάξης του δημοτικού σχολείου. Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο, 3(1), 68–83. https://doi.org/10.12681/revmata.31012
- Τεύχος
- Τόμ. 3 Αρ. 1 (2008)
- Ενότητα
- Θεωρείο
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.