Γιατί να προστατέψουμε τα απειλούμενα είδη; Ανάλυση των προσεγγίσεων που υιοθετούν οι μαθητές Γυμνασίων της Σάμου για την προστασία του τσακαλιού
Περίληψη
-
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Λιαράκου Γ. (2022). Γιατί να προστατέψουμε τα απειλούμενα είδη; Ανάλυση των προσεγγίσεων που υιοθετούν οι μαθητές Γυμνασίων της Σάμου για την προστασία του τσακαλιού. Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο, 3(1), 94–105. https://doi.org/10.12681/revmata.31014
- Τεύχος
- Τόμ. 3 Αρ. 1 (2008)
- Ενότητα
- Θεωρείο
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.