Οι απόψεις των αποφοίτων του μεταπτυχιακού προγράμματος "Σπουδές στην Εκπαίδευση" του ΕΑΠ για την επίδραση των εκπαιδευτικών παροχών του ιδρύματος στη μάθησή τους


Δημοσιευμένα: Aug 11, 2022
Παρασκευή Βασάλα
Δέσποινα Ανδρεάδου
Περίληψη

Στις σπουδές από απόσταση, η μάθηση στηρίζεται στο ειδικό υλικό μελέτης, που παρέχει το εκπαιδευτικό ίδρυμα, στη συνεργασία του φοιτητή με τον καθηγητή σύμβουλο πρωταρχικά και με τους συμφοιτητές επικουρικά, στο χρονοδιάγραμμα δραστηριοτήτων κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους και στις υποχρεωτικές γραπτές εργασίες. Στην εργασία αυτή διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις των αποφοίτων του μεταπτυχιακού προγράμματος «Σπουδές στην Εκπαίδευση» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) για την συμβολή των παραπάνω παραγόντων στη μάθηση τους, όπως αυτές διαμορφώθηκαν από τη φοίτησή τους στο ΕΑΠ. Πρόκειται για μία εκ των υστέρων έρευνα και το μεθοδολογικό εργαλείο ήταν ένα ερωτηματολόγιο με 29 ερωτήσεις. Η έρευνα έδειξε ότι οι απόφοιτοι θεωρούν πολύ σημαντική τη συμβολή των υποχρεωτικών εργασιών και του έντυπου εκπαιδευτικού υλικού στη μάθηση. Επίσης, οι απόφοιτοι θεωρούν σημαντική τη συμβολή του καθηγητή σύμβουλου και του χρονοδιαγράμματος σπουδών στη μάθηση. Τέλος, οι απόφοιτοι θεωρούν λιγότερο σημαντική στη μάθηση τη συμβολή των συμφοιτητών τους.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Θεωρείο
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.