Οκτώβριος 1944: Η εξέγερση στο Άουσβιτς – Φεβρουάριος 2021: Η διαμεσολαβούμενη χορογραφία στη Νέα Σμύρνη
Resumen
Κατά το σχολικό έτος 2020-2021, υλοποιήθηκε στο Πρότυπο ΓΕ.Λ. Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης η δράση που αναλύεται σε αυτό το άρθρο. Συμμετείχαν τέσσερις μαθητές και μαθήτριες και επιβλέπουσα ήταν η καθηγήτρια Αγγλικών του σχολείου, η οποία έχει εξειδίκευση στη μιντιακή αγωγή. Η δράση δημιουργίας ενός ψηφιακού βίντεο διαμεσολαβούμενης χορογραφίας πάνω στο θέμα του Ολοκαυτώματος και των Ελλήνων Εβραίων υλοποιήθηκε με αφορμή τον διαγωνισμό του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Εβραϊκού Μουσείου Ελλάδος για το σχολικό έτος 2020-2021. Η μαθητική ομάδα εργάστηκε συνεργατικά, καθοδηγούμενη από την καθηγήτριά της, με σκοπό τη μελέτη της εξέγερσης των sonderkommando του Άουσβιτς, τη δόμηση της αφήγησής της και έπειτα τη δημιουργία ενός καλλιτεχνικού εξάλεπτου βίντεο πάνω σε αυτό το θέμα. Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί επίσης πρόταση για την υλοποίηση παρόμοιων δράσεων οπτικοακουστικού γραμματισμού στα σχολεία και τις δομές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Article Details
- Cómo citar
-
Αρναούτη Ε. (2022). Οκτώβριος 1944: Η εξέγερση στο Άουσβιτς – Φεβρουάριος 2021: Η διαμεσολαβούμενη χορογραφία στη Νέα Σμύρνη. Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC], 3(2). https://doi.org/10.12681/afiinmec.27510
- Número
- Vol. 3 Núm. 2 (2022): afimec
- Sección
- Εφαρμοσμένο μέρος (Practice)
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.