Résumé
Το animation ως μέσο οπτικοακουστικής επικοινωνίας έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλούς επιστημονικούς τομείς (εκπαίδευση, ιατρική, μηχανολογία, κατασκευαστική κλπ) βελτιώνοντας την ποιότητα της επικοινωνίας μιας πληροφορίας, μετατρέποντάς την σε εύληπτο, σαφές και ευρέως κατανοητό μήνυμα. Ένας άλλος τομέας είναι τα χρηματοδοτικά προγράμματα, που ευνοούν την πολιτιστική παραγωγή σε όλες τις εκφάνσεις της. Αυτά είναι υπηρεσίες που παρέχονται από φορείς, ιδιωτικούς και δημόσιους Οργανισμούς. Αυτά τα προγράμματα απευθύνονται σε μικρές ή μεγάλες εταιρείες δημιουργίας-παραγωγής- διανομής πολιτιστικών έργων, επιβάλλοντας κανονισμούς, κριτήρια και γραφειοκρατικές διαδικασίες, τις οποίες οι εταιρείες προσπαθούν να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν όχι πάντοτε με επιτυχία. Στην παρούσα εργασία, οριοθετείται αυτό το πρόβλημα μέσω ποιοτικών μεθόδων όπως είναι η προσωπική συνέντευξη (πρωτογενή στοιχεία) και η ανάλυση κειμένου (δευτερογενή στοιχεία). Επίσης, αναδεικνύεται η αναγκαιότητα της έρευνας σε αυτό το πεδίο.